کد خبر : 141895
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
-

طی برگزاری آیین تنفیذ احکام بیست و سومین دوره طرح شهردار مدرسه تأکید شد:

تقویت حس تعلق محله ای و افزایش فعالیت‌های گروهی در مدارس منطقه ۱۴

تقویت حس تعلق محله ای و افزایش فعالیت‌های گروهی در مدارس منطقه ۱۴
نشست صمیمانه با شهرداران مدارس و همچنین برگزاری مراسم تنفیذ احکام ۲۴ شهردار مدرسه و ۱۴۴ معاون با حضور یزدی شهردار منطقه ۱۴ شهرداران نواحی ۶ گانه برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، امیر یزدی در این نشست صمیمانه از تلاش برای بهره مندی از ظرفیت شهرداران مدارس برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری و افزایش مشارکت پذیری در اداره امور شهر با کمک دانش آموزان خبر داد.
یزدی تقویت حس تعلق محله ای و اجتماعی و تمرین گروهی را در طرح شهردار مدرسه مهم برشمرد و افزود: شهرداران مدارس با هدف تعلق به محله، مدرسه و شهر می‌توانند مسئولیت‌های اجتماعی را تمرین و حقوق شهروندی را به سایر نوجوانان و خانواده ها آموزش دهند.

همچنین مدیر کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران با بیان اینکه نوجوانان آینده سازان فردای میهن عزیزمان هستند، تقویت حس مسئولیت پذیری و بالا بردن سطح آگاهی، پرورش فکری و روحی این نسل را در اجرای ماموریت ها و وظایف مدیریت شهری، خدمت رسانی کیفی تر و حس مشارکت اجتماعی موثر برشمرد.

مهدی امیری در این مراسم گفت: فعالیت دانش آموزان به عنوان شهرداران مدارس، مسیر طلایی را در زندگی آنها رقم زده و دروازه ورود به تعاملات، مشارکت و مسئولیت پذیری برای آنها گشوده شده است.

بیانی رئیس آموزش و پرورش منطقه نیز طی این مراسم ضمن قدردانی از زحمات شهرداری منطقه گفت: شهرداران مدارس نمایندگان شایسته‌ای هستند که از ظرفیت و توانمندی‌های خود برای هرچه بهتر اداره کردن مدرسه خود تا شعاع ۵۰۰ متری استفاده خواهند کرد.

تقویت حس تعلق محله ای و افزایش فعالیت‌های گروهی در مدارس منطقه ۱۴

در این مراسم پس از اهدا احکام به شهرداران مدارس و معاونین ایشان، مرامنامه بیست و سومین دوره طرح شهردار مدرسه توسط یکی از شهرداران مدارس قرائت شدو شهرداران سوگند یاد کردند تا در راستای ارتقا کرامات انسانی برای تبدیل شدن به شهروند متعالی تلاش نمایند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.