کد خبر : 48969
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
-

به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش انجام شد؛

تقدیر از مدیران طرح‌های پژوهشی اداره پژوهش و فناوری مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران

تقدیر از مدیران طرح‌های پژوهشی اداره پژوهش و فناوری مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران
به مناسبت گرامی داشت هفته پژوهش از کارکنان اداره پژوهش و فناوری توسط رئیس مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تقدیر صورت گرفت.

به گزارش سورپرس؛ در این مراسم که در سالن کنفرانس اداره پژوهش برگزار شد مهندس سید صالح هندی ضمن تبریک به همه همکاران مخصوصاً کارکنان اداره پژوهش گفت: قبل از هر چیز امیدوارم سالم، تندرست، شاد و در کارهایتان موفق باشید. مقوله پژوهش در کشور ما مسأله پیچیده‌ و کار بسیار سختی است. همین که اینجا جمع شده‌ایم نشان می‌دهد به اهمیت و ارزش پژوهش واقفیم

وی ادامه داد: علی رغم اینکه مدیران ارشد و حتی مقام معظم رهبری بارها بر اهمیت مقوله پژوهش اشاره کردند اما با وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم و متوسط پژوهش در کشور ما وضعیت مطلوبی ندارد. در حاکم بودن برنامه‌ریزی کوتاه مدت نمی‌توان کار پژوهشی مفید انجام داد، به همین خاطر فکر می‌کنم باید مقوله پژوهش را خارج از روال اداری ببینیم. انجام کار پژوهش به آدم‌ها‌ی بالغ نیاز دارد که به اهداف بالاتری مثل بحث اثربخش بودن فکر می‌کنند.

هندی اظهار داشت: پژوهش کار دلی است، من هم سه چهارم عمرکاری‌ام را در این حوزه گذرانده‌ام و سختی‌های آن را می‌شناسم. من به آینده امیدوارم و معتقدم باید تلاش بیشتری صورت بگیرد که آن مستلزم صبر و پشتکار است.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات دکتر علیرضامیقانی نژاد “سرپرست اداره پژوهش و فناوری” گفت: اداره پژوهش در مدیریت اکتشاف قدمت چندانی ندارد با این حال اقدامات قابل دفاعی انجام شده و برنامه‌های همکاری بلند مدت مبتنی بر اثر بخشی بین صنعت و دانشگاه صورت گرفته است.

بنابراین گزارش در پایان این مراسم از مدیران برخی پروژه‌های پژوهشی تقدیر و تشکر صورت گرفت که اسامی آنها بدین ترتیب است:

محمود جلالی، مدیر طرح توسعه‌ی فناوری‌های نوین ژئوشیمیایی اکتشافی با تاکید بر مدلسازی هیدروکربنی حوزه‌ی رسوبی

مهدی خالقی، مدیر طرح توسعه‌ی فناوری های نوین ژئوشیمایی اکتشافی با تاکید بر ژئوشیمی سطحی و زیرسطحی

مهدی ابوالحسنی، مدیر طرح کاربرد ژئومکانیک در اکتشاف منابع هیدروکربنی و فناوری‌های نوین حفاری و مهندسی نفت در چاه‌های اکتشافی

حامد سعادت نیا، مدیر طرح توسعه‌ی فناوری‌های بهبود زیرسطحی در اکتشاف منابع هیدروکربنی

غلامرضا قرابیگلی، مدیر طرح توسعه‌ی فناوری‌های سنگ‌های کربناته‌ی شکافدار

مجتبی صدیق عربانی، مدیر طرح هیدرات گازی

بنابراین گزارش؛ اداره پژوهش و فناوری مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران برای روزهای هفته پژوهش برنامه‌هایی تدوین که بر این اساس روز شنبه تقدیر از مدیران طرح‌های پژوهشی، یکشنبه سخنرانی دکتر علیرضا میقانی‌نژاد در دانشگاه شریف، دوشنبه افتتاح دفتر مشترک مدیریت اکتشاف و دانشگاه شریف و امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان مدیریت اکتشاف و دانشگاه شریف، چهارشنبه بازدید از دانشگاه شیراز در دستور کار است.

انتهای پیام/ ۱۲۳

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.