کد خبر : 132704
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
-

تغییر جهت های حرکتی و رفع گره‌های ترافیکی در محله باغ خزانه

تغییر جهت های حرکتی و رفع گره‌های ترافیکی در محله باغ خزانه
شهردار منطقه ۱۷ گفت: با اجرای عملیات اصلاح هندسی و اصلاح راستگرد در تقاطع های خیابان شهید تهمتن و شهید شیدایی، جهات حرکتی خودروها تغییر کرده و گره های ترافیکی  باغ خزانه مرتفع شده است.

تغییر جهت های حرکتی و رفع گره های ترافیکی در محله باغ خزانه

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره تغییر جهات حرکتی در محله باغ خزانه، گفت:با توجه به نشست تخصصی کارگروه و کمیته شبکه معابر منطقه مبنی بر رفع گره های ترافیکی و روان سازی تردد خودروها در معابر سطح منطقه، گره های ترافیکی باغ خزانه رفع شد.

شنگی تصریح کرد: در همین راستا با اجرای عملیات اصلاح هندسی و اصلاح راستگرد در تقاطع های خیابان شهید تهمتن و شهید شیدایی، جهات حرکتی خودروها تغییر کرد.

وی اظهار کرد:بنابراین با اجرای این طرح خیابان شهید تهمتن که عملکرد دو طرفه داشت و دارای عرض کم بود به صورت یک طرفه، خیابان شهید مهدوی از دوطرفه به یک طرفه و خیابان عبید زاکانی از شمال به جنوب به صورت یک طرفه تغییر کرد.

شهردار منطقه گفت: اجرای طرح مذکور با توجه به نیاز سنجی و در خواست های مکرر شهروندان با نظر مساعد پلیس راهور منطقه انجام شده است؛ اصلاحات هندسی تقاطع های خیابان قزوین و شهیدان تهمتن و شیدایی انجام گرفته و با استقرار عامل ثابت پلیس در معابر و تقاطع ها، طرح مذکور انجام شده است . ضمنا اجرای این طرح با رضایت شهروندان محله باغ خزانه همراه است.

تغییر جهت‌های حرکتی و رفع گره‌های ترافیکی در محله باغ خزانه

شنگی تصریح کرد: ان شالله با اجرای طرح مذکور ، شاهد روان سازی بار ترافیک در خیابان قزوین حدفاصل دوراهی قپان تا خیابان شهیدان حسنی، همچنین کاهش بار ترافیک و تصادفات در محله باغ خزانه به ویژه خیابان‌های شهید تهمتن و مهدوی باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.