کد خبر : 144626
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
-

سرمربی تراکتور:

تعطیلات مطبوعاتی را سپری کردم/ آمادگی برای بازی با ذوب آهن

تعطیلات مطبوعاتی را سپری کردم/ آمادگی برای بازی با ذوب آهن
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سوال که به چه دلیل در نشست های خبری بازی های اخیر نبودید، با لبخند گفت: در تعطیلات مطبوعاتی بودم.

به گزارش سورپرس، پاکو خمز عصر پنجشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در مورد تیم ذوب آهن، حریف تراکتور در بازی فردا افزود: تیم ذوب اهن مثل تیم آلومینیوم اراک تیم سرسختی است و در بازی‌های اخیر خود با پنج دفاع بازی کرده است و باید با حوصله زیاد بازی کنیم تا سر فرصت گل زنی کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور عنوان داشت: مقابل ذوب آهن با انگیزه بالا بازی خواهیم کرد و سعی خواهیم کرد بهترین خودمان در میدان باشیم.

 

خمز در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد در مقابل تیم‌هایی که از توپ‌های هوایی به پشت دفاع بیشتر ارسال می‌کنند با مشکل مواجهه می‌شوید و بیشتر حفظ توپ می‌کنید؟ یادآور شد: در ایران بیشتر تیم‌ها این مدلی بازی می‌کنند و پیشنهاد می‌کنم که بازی تراکتور در سال‌های گذسته را ببینید و اعلام کنید که آیا کیفیت بازی شأن بهتر از تیم فعلی بوده است.

 

خمز در خصوص شناخت اش از تیم ذوب آهن اذعان داشت: می‌دانیم که تیم حریف در هفت بازی اخیر خود برنده نشده و در تیمشان مشکل دارند ولی سعی خواهیم کرد فردا با کسب ۳ امتیاز کامل از زمین خارج بشویم.

 

وی در مورد اینکه در ۲ بازی اخیر، داور بازی پنالتی تیم تراکتور را نگرفته است، توضیح داد: من هرگز انتظار و توقعی از داوری ندارم و حتی خودم را به بدترین سناریوها آماده کرده‌ام و با اینکه می دانم داوری خیلی سخت است و حداقل انتظارمان برابری مثل دیگر تیم‌های لیگ برتر می‌باشد.

 

سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه قبول دارم در بازی‌های اخیر تعداد پاس‌ها به عقب بیش از حد بوده و این امر غیر قابل قبول بوده است، اضافه کرد: تمام تلاش تیم حفظ برنده بودن و پیروزی در بازی می‌باشد و این موضوع را می‌دانیم که هواداران از دریافت گل ناراحت شدند و انتظار گلزنی داشتند و از پاس به عقب‌ها ناراضی نبودند.

تعطیلات مطبوعاتی را سپری کردم/ آمادگی برای بازی با ذوب آهن

خمز در مورد بازیکن محروم بازی فردا عنوان کرد: گوستاوو تنها بازیکن غایب بازی فردا مقابل ذوب آهن است.

 

وی در پاسخ به این سوال که نبود بازیکن تأثیر در بازی دارد؟ بیان کرد: طبیعی است که هر بازیکن مهمی که روزی در کنار تیم نباشد جایش در تیم معلوم می‌باشد.

 

دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال فردا جمعه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.