کد خبر : 14589
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
-

تعداد موارد مثبت ویروس کرونا در کرمانشاه ۲ نفر اعلام شد

تعداد موارد مثبت ویروس کرونا در کرمانشاه ۲ نفر اعلام شد

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد موارد مثبت به این بیماری در استان کرمانشاه را تا عصر امروز (پنجشنبه) ۲ نفر اعلام کرد و گفت: حدود ۱۰ تا ۱۵ مورد مشکوک نیز به تهران ارسال شده که هنوز جواب آزمایش این تعداد به استان اعلام نشده است.

به گزارش سورپرس، دکتر محمدابراهیم شکیبا گفت : تا روز ششم اسفند همه نمونه های مشکوک را برای آزمایش به تهران ارسال می کردیم که تاکنون ۲ مورد مثبت مبتلا به ویروس کرونا در استان کرمانشاه از سوی وزارت بهداشت به ما اعلام شده است.

وی اظهار داشت که ما منتظر اعلام نظر وزارت بهداشت در ارتباط با وضعیت مابقی موارد ارسالی هستیم.

رییس شبکه بهداشت استان کرمانشاه در ادامه گفت: با ورود کیت های آزمایشگاهی از روز چهارشنبه هفتم اسفند دیگر نیازی به ارسال نمونه ها به تهران نداریم و موارد مشکوک را در آزمایشگاه مرجع کرمانشاه نمونه برداری و آزمایش می‌کنیم.

وی اضافه کرد از دیروز همه نمونه های مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در استان کرمانشاه را آزمایش کردیم که نتیجه همه آنها منفی بود.

شکیبا در ادامه گفت: بیمارستان سوختگی و سوانح گلستان در شهر کرمانشاه به عنوان مرکز درمانی مبتلایان به ویروس کرونا اختصاص داده شده و افراد مشکوک در این‌ بیمارستان بستری هستند.

به گفته او ، تاکنون هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان کرمانشاه نداشته ایم.

شکیبا اظهار داشت: موارد مشکوک به ویروس کرنا در غرب کشور در آزمایشگاه مرجع کرمانشاه نمونه برداری می شود.

او گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تمام امکانات و توان برای کنترل و مهار ویروس کرنا و درمان مبتلایان احتمالی آمادگی دارد و از مردم نیز درخواست می کنیم به توصیه های بهداشتی بهداشتی توجه کنند.

انتهای پیام/۲۳۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.