کد خبر : 98705
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۱۶
-

تعبیر رویت صندلی در عالم رویا

تعبیر رویت صندلی در عالم رویا
برای دیدن صندلی در خواب تعابیر گوناگونی ذکر شده است.

به گزارش سورپرس، تعبیر دیدن صندلی در خواب به شرح ذیل است:

۱- خواب های مربوط به صندلی به مسائل مالی برمی گردد. این رویا نشانه توانایی یا عدم توانایی شما در انجام وظایف است و یا شاید نشانه چالش هایی باشد که در زندگی دارید.
۲- اگر خواب دیدید که در مکانی هستید که در آن صندلی وجود نداشت تعبیرش این است که قادر نیستید که وضعیت پایدار و امنی برای خود ایجاد کنید. شاید تحت فشار زیادی قرار دارید و فرصتی برای استراحت ندارید. شما یک دوره پر از اضطراب و استرس را سپری می کنید.
۳- تعبیر دیدن صندلی در حیاط نشانه این است که ذهن بسیار آشفته ای دارید و به دنبال مکانی برای استراحت و آرامش هستید. شما از کار و روزمرگی خسته شدید و زمان آن رسیده که مدتی به تعطیلات بروید.
۴- اگر خواب دیدید که صندلی داخل خانه بود تعبیرش این است که در خانه به مشکل بزرگی برخورده اید و نیاز دارید تا با بحث و صحبت مشکلاتتان را حل کنید.
۵- تعبیر دیدن صندلی فولادی یا استیل در خواب نشانه خوبی است. احتمالا به زودی از شخصی هدیه بسیار خوبی را خواهید گرفت که بسیار مفید است.
۶- اگر در خواب دیدید که زیر صندلی نشسته بودید تعبیرش خوب است و ممکن است چیزی یا شخصی شما را تحقیر کند.
۷- اگر در خواب همسرتان را دیدید که صندلی ها را پاک می کند یا صندلی هائی خریده و به خانه آورده برای شما خدمتی دل نشین انجام می دهد .

تعبیر خواب صندلی قرمز

۸- تعبیر دیدن صندلی قرمز در خواب هشداری به شماست یا ممکن است نشانه وضعیت ناخوشایندی باشد که نمیتوانید آن را تغییر دهید.

تعبیر خواب صندلی چوبی

۹- تعبیر دیدن صندلی چوبی در خواب نشانه آغاز ماجراجویی های عاشقانه در آینده است.

تعبیر خواب نشستن روی صندلی

۱۰- تعبیر نشستن روی صندلی در خواب نشانه ای از وقوع اتفاقات جدیدی است که در آینده برایتان رخ خواهید داد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :

۱۱- اگر زنی در خواب صندلی ببیند و در واقعیت هم صندلی داشته باشد و ببیند که روی یک صندلی محکم و شیک و قشنگ نشسته از شوهر و زندگی خانوادگی خویش راضی است و با همسرش روابط بسیار خوبی دارد که جای نگرانی نیست .

۱۲- اگر مردی خواب ببیند روی صندلی نشسته از شغل و کار و حرفه خویش خشنود است و خودش فکر می کند حرفه اش مطمئن و آینده اش تامین می باشد خواب او نیز این امید را می دهد .

۱۳- اگر در خواب ببینید که روی صندلی بسیار بزرگی نشسته اید که از هیکل و قد و قواره شما بزرگتر است به نا حق چیزی را تصاحب می کنید که به شما تعلق ندارد یا به مقامی می رسید که صلاحیت تصدی آن را فاقد هستید یا دست به کاری بزرگ می زنید که توانائی انجام آن را ندارید .

۱۴- اگر خواب دیدید در اتاقی فقط شما روی صندلی نشسته اید در آینده دچار کبر و غرور و خود خواهی می شوید و اگر دیدید همه نشسته اند و شما ایستاده اید تحقیر می شوید و مورد اهانت قرار می گیرد .

تعبیر خواب صندلی خالی

۱۵- تعبیر دیدن صندلی خالی در خواب نشانه خوبی است. به احتمال زیاد دوستان و افراد مورد اعتمادتان به شما کمک خواهند کرد و به زودی خبرهای بسیار خوبی را خواهید شنید.

۱۶- برخی اوقات دیدن خواب صندلی خالی نشانه ماهیت منفعل شماست. یعنی شما فاقد ابتکار عمل هستید و زندگی ایستایی دارید. شما اعتماد به نفس ندارید و مستقل نیستید.

۱۷- تعبیر خواب نشستن کودک روی صندلی نشانه بیماری است.

تعبیر خواب صندلی راحتی

۱۸- تعبیر دیدن صندلی راحتی در خواب نشانه شنیدن خبرهای بسیار خوبی است که در آینده خواهید شنید.

تعبیر خواب شکستن صندلی

۱۹- اگر خواب دیدید که صندلی را شکستید تعبیرش خوب است و نشانه موفقیت در پروژه های کاری است. البته این خواب نوعی هشدار است که به شما می گوید مسئولیت های خود را جدی بگیرید.
۲۰- اگر خواب دیدید که تلاش کردید روی صندلی شکسته بنشینید تعبیرش این است که سعی میکنید اختلافات را به نوعی جبران کنید اما در واقعیت این موضوع برایتان سخت است.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
۲۱- اگر دیدید صندلی زیر پایتان کوچک یا شکسته و لرزان است موقعیت شغلی خوبی ندارید و از آینده خود بیمناک می شوید و در شغل و حرفه خویش دچار تزلزل می گردید .
۲۲- اگر در خواب دیدید که صندلی را زدید و شکستید زیان بزرگی متحمل می شوید

لوک اویتنهاو می گوید :
۲۳- تعبیر خواب صندلی شکسته : یک آشفتگی آرامش خانواده را برهم خواهد زد

تعبیر خواب صندلی زیبا

۲۴- تعبیر دیدن صندلی زیبا در خواب نشانه تلاش شما برای بهبود زندگی به خصوص کیفیت آن است. سعی کنید به تلاش خود ادامه دهید.

لوک اویتنهاو می گوید :
۲۵- تعبیر دیدن خواب صندلی زیبا وفور نعمت است

تعبیر خواب صندلی چرخدار

لوک اویتنهاو می گوید :
۲۶- تعبیر دیدن صندلی چرخدار در خواب پیری زود رس است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.