کد خبر : 123365
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
-

تعبیر دیدن زلزله در عالم رویا چیست؟

تعبیر دیدن زلزله در عالم رویا چیست؟
برای دیدن زلزله در خواب موارد متعددی ذکر شده است.

به گزارش سورپرس، تعبیر رویت زلزله یا زمین لرزه در خواب به شرح ذیل است:

از نظر محمد ابن سیرین?

از نظر محمد بن سیرین اگر کسی در خواب ببیند که زلزله آمده است، تعبیرش این است که مردم آن سرزمین از حاکم خود رنج و بلا خواهند دید، میزان و شدت این بلا و گرفتاری به میزان جنبش و شدت زلزله و لرزش زمین خواهد بود.

✍️اگر دیدید که در اثر زلزله نیمی از زمین واژگون شده و زیر زمین بالا آمده بود و به طور کلی زمین زیر و رو شده بود، این خواب هم نشانه ای از یک فتنه و آشوب است. شاید بلای بزرگی در انتظار شما باشد. بهتر است صدقه بدهید تا رفع بلا شود.

از نظر ابراهیم کرمانی?

از نظر ابراهیم کرمانی اگر در خواب دیدید که زمین بسیار ملایم و آهسته در حال جنبیدن بود و یک سمت به داخل زمین فرو رفت و سمت دیگر به طور عادی سر جای خود باقی مانده بود، تعبیرش این است که یک حاکم و یا فرد صاحب مقامی به آن سرزمین خواهد آمد که قصد دارد اهل آن سرزمین و مردم آنجا را گرفتار عذاب و اذیت و آزار کند و تمام اموال و دارایی مردم ساکن آن منطقه را به تاراج و غارت خواهد برد.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی?

از نظر مطیعی تهرانی زلزله در خواب دیدن نمادی از یک دوره تشنج و بی ثباتی در زندگی می باشد. اگر در خواب دیدید که زلزله اتفاق افتاد و شما از شدت زلزله به زمین افتادید، تعبیرش خوب نخواهد بود. در واقع این خواب نشان می‌دهد که امکان دارد در یک اتفاق یا داستان و ماجرا شکست بخورید و از مرتبه ای که دارید به پایین سقوط کنید.

✍️اگر بلعکس دیدید یعنی دیدید که زلزله آمده اما شما بسیار ثابت و استوار در جای خود باقی مانده اید، در این حالت هم باز تعبیرش این است که یک دوره تشنج و تشویش در زندگیتان ایجاد خواهد شد اما این روزهای ناخوشایند باعث خدشه دار کردن شما و زندگیتان نخواهد شد و به طور کلی تغییری در وضعیت شما ایجاد نخواهد کرد.

اغلب معبران معتقدند که زلزله در خواب، تعبیرش بلا و مصیبت است و یا یک بیماری همه گیر و طاقت فرسا اتفاق می افتد.

✍️اگر در خواب دیدید که زلزله شده اما هیچ خانه ای به جز خانه شما نمی لرزید، این خواب تعبیرش مربوط به محیط خانوادگی شماست. امکان دارد اتفاقی بیفتد و یا یک درگیری رخ دهد که برای مدتی ارتباط همه را خراب کند و به نوعی بی ثباتی و نگرانی ایجاد کند.

✍️اگر بالعکس بالا دیدید یعنی که همه جا می لرزید به جز منزل و خانه شما، این خواب تعبیرش نیز متفاوت است. نشان می دهد که یک اتفاق و یا حادثه ای رخ می دهد که اگرچه همگان را درگیر می سازد اما شما و اطرافیان تان از این اتفاق در امان خواهید ماند و آسیبی نمی بینید.

✍️اگر در خواب دیدید که زمین می لرزید و تمام دیوار ها در حال خرابی و ویرانی بود، تعبیر چنین خوابی در قسمت آوار آورده شده است.

به طور کلی اگر بخواهیم این حادثه را در خواب تعبیر کنیم، باید بگوییم که این گونه حوادث در خواب بیشتر جنبه عمومی و همه گیری دارد. پس تعبیرش هم یک دوره تشنج و تشویش است که همگان را درگیر خواهد ساخت.

از نظر لیلا برایت?

از نظر لیلا برایت اگر در خواب شاهد صحنه زمین لرزه و یا زلزله بودید، این خواب بیانگر نتایج و پیشامد هایی است که شما نمی توانید پیش بینی کنید و در واقع ناگهانی است.

✍️اگر در عالم رویا دیدید که زلزله خسارات و ضرر های جبران ناپذیری به جا گذاشته بود، این خواب نشانگر ضرر ها و خسارات مالی می باشد. بسیار مراقب باشید احتمال کلاهبرداری از شما زیاد است.

موارد دیگری نیز در این رابطه یقینا ذکر شده است که با مراجعه به منابع معتبر می توان از آن اطلاع کسب کرد.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.