کد خبر : 112021
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
-

تعبیر خواب پاره شدن لباس

تعبیر خواب پاره شدن لباس
برای پاره شدن لباس در عالم رویا تعابیر مختلفی ذکر شده است.

به گزارش سورپرس، تعبیر دیدن پاره شدن لباس در خواب از دیدگاه ادوارد: تهمت بدبینی و حسادت دلیل و نشانه ی پاره شدن قسمتی از لباس در خواب است اگر خواب ببینی که لباس تو را دیگران از عمد پاره میکنند دلیل بر اینکه یکی از دوستان و یا نزدیکانت به تو تهمت زند و قصد ابروریزی داشته باشد.

تعبیر خواب پاره شدن یقه لباس از دیدگاه جابر مغربی: اگر کسی خواب ببینید بالاترین قسمت لباسش که در اینجا منظور یقه است پاره میشود دلیل بر اینکه آبروی او برزید اگر یقه لباسش را در اثر دعوا و یا بحث گاره کننده به او تهمت میزنند و اگر بدون مشاجره و خود به خود یقه لباس پاره شود دلیل بر از دست رفتن مقداری از مال وی ثروت باشد.

دانیال راجب پارگی پوشاک در خواب ۷ وجه را شمرده است: اول: دین پاک. دوم: توانگری. سوم: عز و جاه. چهارم: منفعت. پنجم: عیش خوش. ششم: عمل. هفتم: عدل.

اگر در خواب دیدید که آستین شما پاره شده زیان مالی می بینید. پارگی پشت لباس نشانه مورد تهمت قرار گرفتن و پارگی جلوی لباس، نشانه افشای رازی است که سعی دارید آن را کتمان کنید. اگر شلوار شما در خواب پاره بود، موردی پیش می آید که شرمنده می شوید.

تعبیر خواب پاره شدن لباس عروس از دیدگاه شیخ طوسی: پاره شدن و نابودی لباس های تزیینی مانند لباس مهمانی و یا لباس عروس دلیل بر خراب شدن و یا تهمت زدن در اثر کینه و حسادت است

پاره و پارگی، موضع و شرایط متفاوت و گوناگون دارد. اگر در خواب دیدید که آستین شما پاره شده زیان مالی می بینید. یخه پاره به شما بی احترامی می شود. پارگی پشت لباس به شما تهمت زده می شود و جلوی لباس شما اگر پاره بود رازی که دارید و در کتمان و استتار آن می کوشید فاش می گردد. اگر شلوار شما در خواب پاره بود موردی پیش می آید که شرمنده می شوید و مردم شما را سرزنش و ملامت می کنند. اگر ریسمانی را که تا بی نهایت ادامه داشت و شما ندانستید متعلق به چه کسی است و از کجا می آید و تا کجا می رود پاره کردید به سختی بیمار می شوید و در روزهای آینده باید مراقب صحت و سلامت خود باشید. اگر ریسمان را پاره کردید زیان مالی می بینید.

 

انتهای پیام/۱۱۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.