کد خبر : 109447
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
-

تعبیر خواب عزاداری

تعبیر خواب عزاداری
برخی معبران مثل مطیعی تهرانی، عزاداری را خوب هم می داند.

به گزارش سورپرس، تعبیر خواب حضور در مجلس عزاداری به شرح ذیل است:

از نظر امام جعفر صادق (ع)?‍♂️

از نظر امام صادق لباس سیاه و عزاداری کردن در خواب را برای یک حاکم و پادشاه و یا به طور کلی کسی که صاحب مقام و منصب است، تعبیرش اینگونه است که به اندازه ارزش و بهای آن لباسی که در خواب دیده است، به بزرگواری، عظمت، شرافت و احترام دست پیدا خواهد کرد و قدرتش محکم تر خواهد شد.

از نظر دانیال نبی?‍♂️

✅اگر در خواب دیدید که خودتان مرده اید و دیگران برای شما عزاداری می کنند و شما را غسل داده و در کفن کرده و در قبر گذاشتند، این خواب نشان دهنده این است که شما در دین و ایمان تان دچار سستی شده اید و امکان اینکه به فساد و گمراهی کشیده شوید بسیار زیاد است.

از نظر جابر مغربی?

✅از نظر جابر مغربی اگر کسی در خواب ببیند بر سر مرده ای که جان داده است، اقوام و خویشاوندان عزاداری می‌کنند، یک غم و مصیبت بزرگ برای خانواده آن فرد دیده می شود.
✅اگر دیدید که اقوام آن مرده بسیار آرام و بیصدا در حال عزاداری بودند، این خواب نشان می دهد که اقوام و خانواده ی آن مرده به سبب شما به شادی و شادمانی را خواهد رسید.

از نظر خالد اصفهانی?

✅اگر در خواب دیدید که برای شخصی که مرده است، نوحه سرایی و عزاداری می کردید، تعبیرش این است که هم نوعان شما گرفتار نفاق و از هم گریزی خواهند شد.
✅اگر در خواب دیدید که در مجلس عزاداری شما نوحه سرا هستید و فریاد می کشید، در آینده نزدیک گرفتار یک خسارت و زیان خواهد شد.
✅اگر در خواب دیدید که حاکم و یا فرمانروایی شهری از دنیا رفته است و شما نیز در مراسم عزاداری شرکت کرده اید و نوحه سرایی می کنید، تعبیر چنین خوابی بر حاکم آن شهر خواهد بود. این حاکم در روزهای آینده گرفتار ضرر و خسارت جبران ناپذیری خواهد شد.

از نظر لیلا برات?

لیلا برات در این مورد می گوید: که اگر در خواب دیدید با لباس مشکی در مراسم خاکسپاری کسی شرکت کرده بودید و در حال عزاداری کردن بودید، تعبیر این خواب ناراحت کننده است و نشان می دهد که به زودی یکی از نزدیکان خود را از دست خواهید داد.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی?

از نظر منوچهر مطیعی اگر در خواب دیدید که برای شخص مرده عزاداری می کردید، این خواب تعبیر نیکویی دارد و اصلا دلهره و استرس نداشته باشید.

از نظر آنلی بیتون?

✅اگر در خواب دیدید که عزادار کودکی بودید، این خواب نشان دهنده این است که نقشه ها و برنامه هایی که مدت ها برای آن وقت گذاشته اید، نقش بر آب خواهند شد و با ناکامی و شکست رو به رو می شوید.
✅اگر به عالم رویا دیدید که برای یکی از اقوام و خویشاوندان تان در حال عزاداری کردن بودید، این خواب از پیشرفت های جزئی در آینده خبر می دهد. شما فردی هستید که در ذهن تان ایده های خلاق و مبتکرانه ای دارید. اگر تلاش کنید قطعا به نتیجه خواهید رسید.
✅اگر در خواب دیدید که لباس عزاداری بر تن دارید، این خواب خوب نیست. یک بد شانسی و بد اقبالی در انتظار شماست.
✅اگر در خواب دیدید که دیگران لباس عزاداری بر تن داشتند، این خواب نشان دهنده اضطراب و آشفته حالی شماست. ممکن است این احساس یا بخاطر مشکلات خودتان باشد و یا اینکه شما بخاطر شرایطی که برای دوستان تان ایجاد شده، ناراحت هستید.

از نظر معبرین غربی?

✅اگر کسی در خواب دید که به مراسم ختم و عزاداری مرده می رفت، این خواب از یک حادثه بسیار بد و مصیبت‌بار خبر می‌دهد. این اتفاق یا بین دوستان و اطرافیان تان است و یا اینکه در بین اقوام و خویشاوندان شماست که در نهایت به یک جدایی و فاصله ختم خواهد شد.
✅اگر در خواب دیدید که برای مرده ای عزاداری می‌کردید، گرفتار یک خسارت و زیان از سمت خویشاوندان تان خواهید شد.
در واقع اینکه در خواب ببینید برای شخص مرده عزاداری می‌کنید، نشان دهنده یک مصیبت و گرفتاری است که خوتان باعث آن هستید.

 

انتهای پیام/۱۱۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.