کد خبر : 79670
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
-

تعامل معاونت علمی و فناوری با مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات ایران

تعامل معاونت علمی و فناوری با مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات ایران
نشست هم‌اندیشی راهکارهای تعامل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات ایران برگزار شد.

به  گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات ایران؛ نشست هم‌اندیشی راهکارهای تعامل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات ایران با حضور مهدی اقتصادی سرپرست این مرکز، افشین کلاهی رئیس مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان ایران و روح الله استیری، مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل و مهرداد امانی مدیر عامل صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این مرکز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارشی پیرامون فعالیت‌های انجام شده در این مرکز ارائه شد که از جمله آنها برگزاری رویدادهای فناورانه، نشست‌های هم‌اندیشی، دوره‌های آموزشی، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری، جذب سرمایه‌گذار و برگزاری نشست‌های شتابدهی با هدف شناخت پتانسیل‌های موجود در شتابدهنده‌های فعال در اکوسیستم نوآوری بود.

در ادامه، پیشنهاداتی برای همکاری‌های دوجانبه مابین مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات ایران و مرکز تعاملات بین‌الملل و فناوری معاونت مطرح شد.

سپس، نمایندگان مرکز تعاملات بین‌الملل و فناوری معاونت، نظر مثبت خود را در راستای همکاری با مرکز اعلام کرده و مقرر شد مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات ایران به‌عنوان هاب مرکزی عمل کرده و مسوولیت همه امور مربوط به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان به این مرکز سپرده شود.

در انتهای این نشست، همکاری‌های مذکور از قبیل مواردی همچون پذیرش و اعزام هیات تجاری، آموزش و منتورشیپ، کافه تجارت، شتابدهی صادراتی، تسهیلات سرمایه در گردش تعیین شد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.