کد خبر : 91564
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
-

تسهیلات ۱۰۰ میلیونی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد

تسهیلات ۱۰۰ میلیونی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
مدیر کل هدایت شغلی برای مددجویان کمیته امداد از پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات به منظور اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد خبر داد.
به گزارش سورپرس، علیرضا رمضانی، مدیر کل هدایت شغلی برای مددجویان کمیته ی امداد در مصاحبه ای تلوییونی افزود: سقف تسهیلات پرداختی کمیته امداد برای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال مددجویان ۱۰۰ میلیون تومان است که با توجه به شرایط اقتصادی باید افزایش یابد.
مدیر کل هدایت شغلی برای مددجویان کمیته امداد، همچنین از ایجاد ۱۵۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در هشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی ایجاد شده در کشور ناشی از شیوع بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه دشمنان کمیته امداد موفق شد با رشد ۲۸ درصدی نسبت به سال قبل، ۱۵۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کند.
رمضانی با بیان اینکه راهبرد اصلی کمیته امداد برای مقابله با فقر بحث ایجاد اشتغال و توانمند سازی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت است تصریح کرد: از ۱۵۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده از ابتدای سال، ۱۲۵ هزار فرصت آن از محل ایجاد کسب و کار‌های خرد یا طرح‌های اشتغال وخود کفایی است. وی افزود: ۲۵ هزار فرصت شغلی هم از محل کاریابی برای مددجویان انجام شده است.
وی همچنین گفت: در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تاکید کمیته امداد بر این است که کار به صورت علمی و طی فرآیند گام به گام انجام شود و مددجویان و خانواده‌های های مورد استعداد سنجی و مشاوره شغلی قرار گیرند و در صورت نیاز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هم به آنان ارائه می‌شود.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.