کد خبر : 83006
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
-

تسهیلات اشتغال معلولان تایباد در خراسان رضوی ۲ برابر شد

تسهیلات اشتغال معلولان تایباد در خراسان رضوی ۲ برابر شد
رئیس اداره بهزیستی تایباد گفت: امسال تاکنون ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۲۷ معلول این شهرستان پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ برابر شده است.

به گزارش سورپرس، افسانه فدایی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال معلولان این شهرستان در سال گذشته محقق شد گفت: امسال ۵۵ میلیارد ریال برای حوزه اشتغال مددجویان بهزیستی این شهرستان پیش بینی شده و هم اکنون ۲۳ پرونده اشتغال نیز در مرحله معرفی به بانک‌های عامل قرار دارند.

وی افزود: امسال تعداد اشتغال ایجاد شده در قالب ۲۷ طرح در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع، خدمات، صنایع دستی و صنعتی بوده که ۴۵ درصد آن در حوزه مددجویان توانبخشی بهزیستی این شهرستان بوده است.

رئیس اداره بهزیستی تایباد ادامه داد: این نهاد به چهار هزار و ۱۶۵ معلول در این شهرستان خدمات ارائه می‌کند که از این تعداد هزار و ۶۵۰ نفر ماهیانه چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال مستمری دریافت می‌کنند.

فدایی با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد ریال صرف مناسب سازی محیط زندگی و خودرویی معلولان تایباد شد بیان کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد ادارات این شهرستان نسبت به مناسب سازی محیط خود برای رفت و آمد معلولان اقدام کرده اند.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات بلاعوض جهت ساخت واحد‌های مسکونی شهری و روستایی برای معلولان واجد شرایط در تایباد تصریح کرد: این شهرستان ۱۹ خانواده دارای سه عضو معلول و ۱۸۰ خانوار دارای ۲ عضو معلول دارد و با رصد انجام شده افزون بر ۴۱۰ خانوار از مددجویان بهزیستی تایباد فاقد مسکن هستند که برای خانواده‌های دارای سه معلول واجد شرایط در شهر‌ها یک میلیارد ریال و خانواده‌های دارای ۲ معلول ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.