کد خبر : 26680
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۲۸
-

تست کرونا از دانشجویان علوم پزشکی گرفته شد/ موارد مثبت به قرنطینه خوابگاهی رفتند

تست کرونا از دانشجویان علوم پزشکی گرفته شد/ موارد مثبت به قرنطینه خوابگاهی رفتند
مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت گفت: دانشگاه های علوم پزشکی از دانشجویانی که به خوابگاه ها بازگشته اند تست های کرونا گرفته اند و موارد مثبت در قرنطینه خوابگاهی بسر می برند.

به گزارش سورپرس؛‌ رحمان خدابنده لو  افزود: تقریبا تمام دانشگاه های های علوم پزشکی برای اطمینان از سلامتی دانشجویانی که پیش از این در خوابگاه ها نبودند و به خوابگاه بازگشتند تست گرفته اند.

وی افزود: در میان دانشجویانی که به خوابگاه ها بازگشته اند، افرادی بودند که بدون علامت بودند اما تست کرونای آنها مثبت شده است. خوشبختانه موارد حاد تاکنون نداشته ایم و گروهی که تست شان مثبت شده نیز در مکان هایی که برای قرنطینه در خوابگاه ها در نظر گرفته شده، مستقر شده و از سایر دانشجویان جدا شده اند.

مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت یادآور شد: پک های حفاظتی و بهداشتی از جمله ماسک و دستکش هم در میان دانشجویان توزیع شده است و غذا هم به صورت بسته بندی در تمام روزها برای دانشجویان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانشجویان علوم پزشکی به دلیل آشنایی با موضوع بیماری کرونا بسیار رعایت کرده اند و علاوه بر اینکه تعداد کمی به خوابگاه ها مراجعه کرده اند، موارد بهداشتی را نیز بسیار رعایت می کنند.

خدا بنده لو افزود: تعداد و تراکم دانشجویان علوم پزشکی در خوابگاه ها بسیار پایین است و با وجود اینکه قرار بود هر اتاق حداکثر دو نفر باشد اکثریت اتاق ها تک نفره شده است.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.