کد خبر : 44573
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۰۰
-

دیدارهای دوستانه در اروپا؛

تساوی اسپانیا و هلند/ رونالدو به رکورد دایی نزدیکتر شد

تساوی اسپانیا و هلند/ رونالدو به رکورد دایی نزدیکتر شد
تیم های ملی کشورهای مختلف با مسابقاتی دوستانه تنور فوتبال را داغ کردند.

به گزارش سورپرس؛  یکی از جذاب ترین بازیها مربوط به تقابل ترکیه و کرواسی بود که با تساوی سه بر سه به اتمام رسید. جنگیز، یازیچی و توسون برای تیم ملی ترکیه گلزنی کردند و بودیمیر، پاشالیچ و برکالو برای تیم ملی کرواسی.

تیم ملی اسپانیا در زمین هلند به تساوی یک بر یک رضایت داد که البته سیمون دروازه بان این تیم در این بازی خوش درخشید. کانالس در نیمه اول برای لاروخا گلزنی کرد در حالی که فن ده بیک در نیمه دوم برای هلند گلزنی کرد تا هافبک منچستریونایتد سرنوشت بازی را تعیین کند و کار با تساوی به پایان برسد. راموس در این بازی به ۱۷۶ بازی ملی رسید و با رکورد تاریخ اروپایی ها که در اختیار بوفون بود، برابری کرد.

بازی آلمان و جمهوری چک نیز با تک گل والدشمیت به سود ژرمن ها به ثمر رسید. لوو در این بازی به ستارگان سرشناس خود نظیر کروس و نویر استراحت داده بود. بلژیک نیز با دبل بتوشایی در مقابل تک گل مهمدی در مقابل سوئیس با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. ایتالیا هم با گلهای گریفو (دو بار)، برناردسکی و اورسولینی در مقابل مالت با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد. تیم مانچینی در این بازی دو بار با پنالتی گل زد.

پرتغال نیز با نتیجه هفت بر صفر مقابل آندورا پیروز شد که رونالدو که در دقیقه ۴۵ وارد زمین شده بود، گلزنی کرد و توانست به ۱۰۲ گل ملی برسد و حالا فقط هفت گل تا علی دایی فاصله دارد. فلیکس، امیلی گارسیا ( گل به خودی)، پائولینیو (دو بار)، رناتو سانچز، پدرو نتو برای پرتغال گلزنی کردند.

نتایج سایر بازیهای مهم بدین شرح است:
دانمارک ۲-۰ سوئد
لهستان ۲-۰ اوکراین

 

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.