کد خبر : 4259
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
-

تداوم صدرنشینی مس سونگون وتوقف گیتی پسند

تداوم صدرنشینی مس سونگون وتوقف گیتی پسند
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال ایران عصر امروز با برگزاری هفت دیدار انجام شد.

به گزارش سورپرس،  در این هفته اهورای بهبهان به مصاف شاهین کرمانشاه رفت که با نتیجه ۴ بر ۲ از این تیم شکست خورد. با این نتیجه شاهین کرمانشاه ۱۴ امتیازی شد و کماکان در قعر جدول در جایگاه سیزدهم ایستاد و اهورای بهبهان نیز با ۲۰ امتیازی در جایگاه یازدهم ماند.

در دیگر دیدار هفته بیست و یکم، ارژن شیراز ۳ بر ۲ از سد ستارگان ورامین عبور کرد. ستارگان ورامین با این نتیجه همچنان ۳۷ امتیازی و در جایگاه چهارم جدول باقی ماند و ارژن شیراز نیز با ۱۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

فرش آرا نیز در این هفته ۳ بر یک سوهان محمدسیمای قم را شکست داد. فرش آرا با این نتیجه ۴۹ امتیازی شد و به جایگاه سوم جدول رسید و نماینده قم نیز با ۳۲ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت.

در دیگر مسابقه این هفته، سن ایچ ساوه با نتیجه ۵ بر صفر مقاومت البرز رزا شکست داد. سن ایچ ساوه با کسب این پیروزی ۳۴ امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت و مقاومت البرز نیز با ۲۲ امتیاز در رتبه دهم ایستاد.

مس سونگون صدرنشین لیگ برتر در هفته بیست و یکم با نتیجه چهار بر یک آذربخش انتهای جدولی را از پیش رو برداشت و با ۴۷ امتیاز ضمن تداوم صدرنشینی، اختلاف خود را با گیستی پسند به چهار امتیاز رساند.

هایپر شهر شاهین شهر هم سه بر صفر از صد حفاری اهواز عبور کرد؛ با این نتیجه هایپرشهر با ۲۳ امتیاز در جایگاه نهم و حفاری اهواز نیز ۳۱ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت.

گیتی‌پسند که تا پیش از این هفته فقط با اختلاف دو امتیاز مس سونگون را تعقیب می‌کرد، مقابل شهروند ساری با تساوی ۳ بر ۳ متوقف شد تا اختلافش با مس سونگون به چهار امتیاز برسد و با ۴۳ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت. شهروند ساری هم با ۳۳ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/٢٣۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.