کد خبر : 70347
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
-

ترمیم و بهسازی بزرگراه نیایش با پخش بیش از ۳ هزار تن آسفالت

ترمیم و بهسازی بزرگراه نیایش با پخش بیش از ۳ هزار تن آسفالت
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 3 تهران از اجرای عملیات ترمیم و بهسازی بزرگراه نیایش با پخش 3494 تن آسفالت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، سید محمد رضا موسوی در این باره گفت: به منظور کاهش حوادث ایمنی و روانسازی تردد خودروها، معابر بزرگراهی نیاز به مرمت و بهسازی دوره ای دارند. در همین راستا ترمیم و بهسازی روکش آسفالت بزرگراه نیایش حد فاصل بزرگراه شهید چمران تا خیابان ولیعصر(عج) در دستور کار قرار گرفت.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۳ بهدف از این اقدام را کاهش مخاطرات و صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش استهلاک خودروهای عبوری شخصی و عمومی عنوان کرد و گفت: معابر و بزرگراه ها از مهمترین فضاهای شهری هستند که مورد استفاده روزمره شهروندان قرار دارند از این رو مناسب سازی مسیر ها نقش مهم و ارزنده ای در افزایش رضایتمندی شهروندان دارد.

موسوی در ادامه افزود: عملیات ترمیم و بهسازی روکش آسفالت غرب به شرق بزرگراه نیایش حد فاصل شهید چمران تا کردستان به مساحت ۱۸ هزار متر مربع با تناژ آسفالت ۲۵۰۰ تن از فروردین سالجاری شروع و در حال حاضر به بهره برداری رسیده و مابقی مسیر تا خیابان ولیعصر (عج) در حال اجرا است.

او ابراز کرد: تمامی مسیرها و معابر که نیاز به مرمت آسفالت دارند شناسایی شده است که با توجه به اولویت بندی و بودجه در اختیار، شهرداری نسبت به ترمیم آسفالت معابر اقدام می کند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.