کد خبر : 98656
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
-

ترامپ امروز دوشنبه برمی‌گردد!

ترامپ امروز دوشنبه برمی‌گردد!
پلتفرم رسانه اجتماعی ترامپ با عنوان «Truth Social»(شبکه واقعیت) امروز در اپل استور در دسترس قرار می گیرد تا ترامپ بنابر ادعای خودش امپراطوری فضای مجازی‌‎اش را راه اندازی کند.

به گزارش گروه بین الملل سورپرس به نقل از واشنگتن تایمز، پلتفرم رسانه اجتماعی ترامپ با عنوان «Truth Social» (شبکه واقعیت) امروز در اپل در دسترس قرار می گیرد.

«Truth Social» پلتفرم اجتماعی جدید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، قرار است این هفته به اپ استور اپل راه پیدا کند و جایگزین فناوری را به‌طور گسترده‌تر در دسترس قرار دهد زیرا به نظر می‌رسد رئیس‌جمهور سابق آمریکا قصد دارد سایت‌های برجسته‌ای را که وی را طرد کرده‌اند به چالش بکشد.

اپ استور برنامه «Truth Social» را در فهرست خود قرار داده است که انتظار می‌رود از  امروز دوشنبه برای دانلود در دسترس باشد، اما دوین نانز مدیر عامل «Truth Social» گفت که این برنامه تا ماه آینده کاملاً کاربردی نخواهد بود.

بنابر اعلام مدیران ارشد این شبکه جدید اجتماعی عرضه آن در اپ‌استور برای تاریخ ۲۱ فوریه (دوم اسفند ماه) اعلام شده بود. نسخه بتای «تروث سوشال مدیا» طی روزهای گذشته عرضه شد.

با راه اندازی و شروع به کار این رسانه اجتماعی، ترامپ بالاخره پس از یک سال از مسدود شدن حسابش در توییتر، فیس‌بوک و یوتیوب، در یک شبکه اجتماعی حضور می‌یابد.

 پس از حمله حامیان دونالد ترامپ در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره آمریکا، رئیس جمهور وقت آمریکا به درج محتوای مروج خشونت متهم و در نتیجه آن حساب‌های کاربری‌اش در شبکه‌های اجتماعی مختلف مسدود شد. |

 

انتهای پیام/۱۳۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.