کد خبر : 115029
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
-

ترافیک میدان شهید تیموری ساماندهی می‌شود

ترافیک میدان شهید تیموری ساماندهی می‌شود
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 گفت:میدان شهید تیموری در محدوده مترو و دانشگاه صنعتی شریف و خیابان آزادی برای کاهش مشکلات ترافیکی کوچک‌تر می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، محمد حسین کریمی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۲ دراین‌باره گفت: میدان شهید علی تیموری، به دلیل دسترسی به معابر اصلی مانند بزرگراه‌های یادگار امام(ره)، محمدعلی جناح، شیخ فضل‌الله‌نوری و خیابان آزادی، همچنین نزدیکی به دانشگاه صنعتی شریف و ایستگاه مترو شریف یکی از محدوده‌های پرتردد منطقه به شمار می‌آید که همین موضوع مشکلات ترافیکی زیادی را موجب شده است.

وی افزود: بدین منظور در طرح مطالعاتی ساماندهی و ایمن سازی این محدوده کوچک شدن شعاع میدان پیشنهاد شد.

کریمی در ادامه ایجاد تداخلات حرکتی و بروز حوادث ترافیکی را از دیگر دلایل کوچک تر شدن میدان تیموری برشمرد و گفت: با نظر مشاوران و پس از بررسی کارشناسان پیش‌بینی شد تا میدان کوچک‌تر شود و در صورت نیاز در معابر منتهی به میدان هم دسترسی‌هایی صورت بگیرد.

ترافیک میدان شهید تیموری در منطقه ۲ ساماندهی می‌شود

وی بابیان اینکه همزمان با کوچک کردن شعاع میدان، چراغ‌های راهنمایی زمان‌دار هم در آن نصب می‌شود تا تردد برای شهروندان تسهیل شود ادامه داد: امیدواریم با ایجاد دوربرگردان‌ها و برخی اصلاح‌های هندسی مشکل ترافیکی این معبر حل شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.