کد خبر : 34929
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰:۴۳
-

تذکر کتبی یک نماینده مجلس به رییس جمهور و وزیر کشور در خصوص کشته شدن کولبران + نامه

تذکر کتبی یک نماینده مجلس به رییس جمهور و وزیر کشور در خصوص کشته شدن کولبران + نامه
کمال حسین پور در تذکر به رییس جمهور تاکید کرد: چرا علیرغم هشدار متعدد، نیروهای مرزبانی کولبران را به رگبار می‌بندند؟ آیا جوانان حق معیشت، زندگی و آرامش را ندارند؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی سورپرس، قصه پر غصه کولبری سر درازی دارد و گاه و بیگاه با شنیدن خبر کشته شدن انسانهای بیگناه که سخت ترین راه را برای امرار معاش انتخاب کردند، موجی از غم و اندوه جامعه را فرا می گیرد، مرگ جوانانی که جرم آنها تنها این است که با سختی و مرارت سفره خانواده شان را خالی نبینند و شرمنده زن و فرزندانشان نشوند، قلب هر انسان دغدغه مندی را به درد می آورد. در روزهای اخیر هم شنیده شد چند نفر دیگر از جوانان کولبر مناطق مرزی جان خود را از دست دادند که یکی از نمایندگان مجلس در این خصوص واکنش نشان داد.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت نسبت به کشته شدن چند نفر دیگر از کولبران در حوزه انتخابی خود عکس العمل نشان داد و از رییس جمهور و وزیر کشور خواست که  دراین باره پاسخگو باشند.

کمال حسین پور در تذکر به  حسن روحانی رییس جمهور تاکید کرد: چرا علیرغم هشدار متعدد، نیروهای مرزبانی کولبران را به رگبار می‌بندند؟ آیا جوانان این مناطق حق معیشت ، زندگی  و آسایش ندارند؟

این نماینده مجلس همچنین در تذکری کتبی به رحمانی فضلی وزیر کشور  از او خواست  در این رابطه پاسخگو باشند.

وی خطاب به وزیر کشور گفت: آقای وزیر؛ آیا تاکنون از خود پرسیده اید که پدر و مادر این جوان داغدیده که برای دفاع از انقلاب و این مرز و بوم  خون داده است به کدامین گناه کشته می‌شود؟

انتهای پیام/ ۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمدی جمعه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

به کدامین گناه