کد خبر : 135406
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
-

تداوم بهسازی میدان حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در منطقه ۲٠

تداوم بهسازی میدان حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در منطقه ۲٠
در بازدید شهردار منطقه ۲٠و معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران ، آخرین وضعیت اجرای پروژه بهسازی میدان اصلی شهرری و پیاده راه‌های اطراف مسیرهای منتهی به خیابان حرم مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ رضا شنگی شهردار منطقه در حاشیه بازدید علی صارمی معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در راستای اجرای عملیات بهسازی میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران، عملیات سنگفرش این میدان انجام شده و بهسازی محوطه پیرامونی نیز در حال اجرا است.

شنگی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنیم۳٠ هزار مترمربع کل متراژ کفپوش و سنگ‌فرش این محوطه باشد، افزود: در این طرح میدان اصلی شهرری جمع‌آوری شده است و با اجرای سنگ‌فرش و کفپوش، آب‌نما در وسط میدان جانمایی می‌شود.

او ادامه داد: در این طرح اجرای سنگ فرش، نصب مبلمان شهری، اجرای روشنایی و ساماندهی بوستان رازی و جداره سازی ورودی های میدان انجام می شود.

شهردار منطقه با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح ارتقاء هویت تاریخی، مذهبی و گردشگری میدان شهرری و ایجاد میدان امن ، پیاده محور و تسهیل تردد شهروندان و زائران و ساماندهی ترافیک سواره و پیاده است، افزود: در راستای ساماندهی ترافیک، هماهنگی های لازم با فرماندهی راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی تهران بزرگ انجام شده است.

آغاز بازآفرینی و بازپیرایی در اطراف حرم عبدالعظیم(ع)/ میدان شهرری سامان می‌گیرد

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.