کد خبر : 104753
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
-

تحلیل و بررسی آثار آرتور میلر در رادیو نمایش

تحلیل و بررسی آثار آرتور میلر در رادیو نمایش
این هفته رادیو نمایش در برنامه «هزار توی داستان» به تحلیل و بررسی آثار آرتور میلر، نویسنده بزرگ آمریکایی می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، آرتور میلر نویسنده ای است که با نوشتن نمایشنامه هایی قدرتمند جایگاه ویژه ای بین نویسندگان عصر خودش کسب کرد و تا امروز هم آثارش ارزش و اعتبار خودش را حفظ کرده اند و هنوز در سالنهای معتبر جهان به روی صحنه می روند. آرتور میلر نویسنده ای بود که برای انسانیت بهای ویژه ای قائل بود و همین به ارزش و اعتبار آثارش می افزاید و به آنها وجهه ای جهانشمول می بخشد.

میلر طی چند دهه فعالیت جوایز بسیاری کسب کرد از جمله جایزه پولیتزر و تونی که بابت نوشتن نمایشنامه مرگ فروشنده به او تعلق گرفت.این نمایشنامه که در فهرست بهترین نمایشنامه های آمریکایی در قرن بیستم قرار گرفته باعث شد نام میلر در کنار تنسی ویلیامز و یوجین اونیل از تاثیرگذارترین نویسندگان آمریکا قراربگیرد. اما میلر گذشته از نمایشنامه های قدرتمند فیلمنامه و مقاله هم می نوشت و در نوشتن داستان کوتاه هم بسیار چیره دست بود.

زندگی انسان های عادی به روایت «آرتور میلر»

پنجشنبه ۱ اردیبهشت ساعت ۲۱ در برنامه «هزارتوی داستان» بهناز بستاندوست داستان «زنبورها» را روایت کرده و در بخش کارشناسی همراه با  کیهان بهمنی به «تحلیل و بررسی» آثار میلر خواهند پرداخت.گویندگی زندگینامه نویسنده را رضا عمرانی روایت کرده و تهیه کنندگی آن بر عهده ژاله محمدعلی است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.