کد خبر : 74626
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
-

تجهیز کشور به دستگاه های رفع آلودگی شیمیایی و هسته‌ای

تجهیز کشور به دستگاه های رفع آلودگی شیمیایی و هسته‌ای
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه سال گذشته ۵۱ شهر را به دستگاه‌های رفع آلودگی شیمیایی و هسته‌ای تجهیز کردیم، گفت: مرحله دوم این کار امسال در کشور انجام خواهد شد.
به گزارش سورپرس، سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیر عامل که در برنامه ای تلویزیونی حضور یافته بود، گفت: در سال گذشته با همکاری وزارت کشور و شهرداری‌ها ۵۱ شهر بزرگ کشور را به دستگاه‌های رفع آلودگی شیمیایی و هسته‌ای تجهیز کردیم. به گفته وی مرحله دوم این اقدامات سال ۱۴۰۰ در کشور انجام خواهد شد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: در حوزه شیمیایی و پتروشیمی در کشور هیچ مورد خرابکاری نداشتیم و تمامی مشکلات در حوزه ایمنی تخصصی بوده است.
وی در ادامه درباره تهدیدات سایبری گفت: باید در فضای سایبر یک نگاه مبتنی بر صلح و آرامش و یا بازدارندگی دو طرفه بین المللی تعریف کنیم، بطوریکه همه مردم دنیا بتوانند از مواهب و قابلیت‌های این فضا استفاده کنند.
سال ۹۹ تهدید سایبری جدی نداشتیم
سردار جلالی بابیان اینکه کشورمان بیشترین سطح تهدیدات سایبری را از سوی دشمنان دارد، گفت: همین که همه سیستم‌های کشور بصورت روتین و دائم کار می‌کنند نشان دهنده این است که توانسته به تهدیدات سایبری پاسخ دهد، چون تهدیدات سایبری بصورت دائمی وجود دارد.
وی با بیان اینکه در سال گذشته هیچ تهدید سایبری اساسی و جدی نداشته ایم، گفت: البته مجموعه عملیات‌های سایبری در سال ۱۳۹۹ داشتیم که آن‌ها را در دسته عملیات‌های محدود و کوچک دسته بندی می‌کنیم.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل در ادامه با بیان اینکه از همکاری ضعیف دولت فعلی برخوردار بودیم، گفت: امیدواریم در دولت آینده این همکاری به صورت دقیق انجام شود تا بتوانیم حداکثر هم افزایی بین کارکرد‌های نیرو‌های مسلح و دولت ایجاد کنیم.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.