کد خبر : 63109
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
-

در آستانه سال نو و اعیاد شعبانیه انجام شد؛

تجلیل از جانبازان و فرزندان شاهد شاغل در منطقه ۲

تجلیل از جانبازان و فرزندان شاهد شاغل در منطقه ۲
در آستانه میلاد با سعادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل (ع) نشست صمیمانه سرپرست شهرداری منطقه 2 و مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران با جانبازان و فرزندان شاهد شاغل در منطقه برگزار شد.

به گزارش سورپرس به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۲، حسن صفات، سرپرست شهرداری منطقه۲ دراین نشست ضمن بزرگداشت روز پاسدارو جانباز در آستانه سال ۱۴۰۰، با تأکید بر اینکه تکریم مقام والای جانبازان ، شهدا و ایثارگران تکریم ارزشهای معنوی و الهی انقلاب است ، گفت: وجود جانبازان و ایثارگران در جامعه همواره سبب خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تثبیت ریشه های انقلاب و تداوم و مطرح شدن نام ایران در جهان به دلیل ایستادگی و از خود گذشتگی شهدا ، جانبازان و ایثارگران است.

وی هدف از برگزاری این نشست را تجلیل از جانبازان و مهمتر از آن پاسداشت و ترویج آرمانها و ارزشهای والای فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: جانبازان یادگاران ارزشمند و شهدای زنده انقلاب اسلامی و بهترین راوی برای نسل جدید هستند.
صفات جانبازان را سند زرین افتخارات انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه است که محتویات ارزشمند آن امروز توسط جانبازان و ایثار گران به نسل جدید منتقل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه همه ملت ایران امنیت، آرامش، اقتدار و سربلندی خود را امروز مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند، تصریح کرد: شما جانبازان عزیز از باارزش‌ترین دارایی یعنی جان خود گذشتید تا ذره‌ای از خاک کشورتان کم نشده و دست ناپاکی به هم‌وطنانتان نرسد.

سرپرست شهرداری منطقه حضور در جمع فرزندان شهدا و ایثارگر شاغل منطقه را توفیق مدیریت شهری برشمرد و گفت: تکریم خانواده معظم شهدا از اولویت ها ی مدیریت منطقه است.

رضا جلالی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران در ادامه این مراسم گفت:امنیت و آرامش امروز جامعه در سایه ایثار و جانفشانی شهدا و رزمندگان حاصل شده است و اهتمام مدیریت شهری بر تکریم این عزیزان است.

براساس این گزارش در پایان این نشست از همکاران جانباز شاغل در شهرداری این منطقه تجلیل شد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.