کد خبر : 128114
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
-

تأکید رئیس قوه قضاییه بر ضرورت ساماندهی زندان‌های البرز

تأکید رئیس قوه قضاییه بر ضرورت ساماندهی زندان‌های البرز
رئیس قوه قضاییه گفت: البرز قبل از استان شدن چند زندان را در دل خود جای داده بود که با توسعه شهری در محدوده شهری قرار گرفته‌اند و ضرورت دارد برای ساماندهی به موقع آنها اقدامات لازم صورت بگیرد.

به گزارش سورپرس، حجت‌الاسلام‌ محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه ۱۷ فروردین در بدو ورود به استان البرز با اشاره به هدف سفر به این استان اظهار کرد: هر چندعمر چندانی از تشکیل استان البرز نمی‌گذرد، ولی با توجه به محورهای مواصلاتی مهم و حساس و همچنین تراکم جمعیت بالا و همچنین ترکیب جمعیتی خاص، جزو استان‌های ویژه کشور به شمار می رود و مسائل مختص به خود را دارد.

اژه‌ای توضیح داد: بررسی وضعیت و مسائل مختلف این استان از زاویه نزدیک دلیل اصلی سفر امروز بود و بنا شده با همکاری مسئولان و نماینده ولی فقیه در این استان تا جایی که مقدور است برای حل این مشکلات براساس برنامه ریزی‌ها و اولویت‌های مشخص شده گام برداریم.

این مسئول گفت: با برنامه ریزی و فکری که در خصوص مشکلات و مسائل البرز شده به دنبال آن هستیم که ببینیم کدام یک از این مسائل قابلیت حل شدن در سال جاری را دارند.

وی اظهار کرد: البرز با چندین مساله درگیر است که چند مورد از آنها مستقیما به قوه قضاییه مربوط است و درصددیم با همکاری مسئولان استانی برای حل آنها تصمیم گیری شود.

اژه‌ای مشکلات محیط زیستی را یکی از این موضوعات عنوان کرد و گفت: برای حل بخشی از دغدغه‌های این حوزه از سال قبل اقداماتی آغاز شده است‌.

رئیس قوه قضاییه کشور توضیح داد: البرز قبل از استان شدن چند زندان را در دل خود جای داده بود که با توسعه شهری در محدوده شهری قرار گرفته‌اند و ضرورت دارد برای ساماندهی به موقع آنها اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: برخی مشکلات مانند حاشیه نشینی هم البرز را درگیر کرده و هر چند حل آن مستقیما به قوه قضاییه مرتبط نیست ولی  ما هم در بحث کاهش آسیب‌های ناشی از این معضل مشارکت داریم.

این مسئول گفت: بازدید از بخش‌های مختلف دستگاه قضا در این استان از دیگر اهداف این سفر است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.