کد خبر : 144697
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
-

بی‌پولی در فدراسیون دوومیدانی/ رسولی: دو ماه است حقوق نگرفتم

بی‌پولی در فدراسیون دوومیدانی/ رسولی: دو ماه است حقوق نگرفتم
ملی پوش پرتاب وزنه ایران در حالی سخت ترین روزهای خود را در آستانه بازیهای المپیک پاریس پشت سر می‌گذارد که پس از گذشت ۲ ماه تمرین شخصی هنوز هیچ حقوقی از فدراسیون دریافت نکرده است.

به گزارش سورپرس؛ با توجه به در پیش بودن بازی‌های المپیک تمام ورزشکاران ایران برای رسیدن به این بازیها از ابتدای سال با حریفان خود رقابت را آغاز کردند. دوومیدانی که در المپیک لندن توانست برای نخستین بار مدال نقره را کسب کند یکی از رشته‌های پرامید برای کسب سهمیه المپیک است. در حال حاضر فرزانه فصیحی تنها دوومیدانی کار ایران است که سهمیه المپیک خود را قطعی کرده و حسن تفتیان، حمیده اسماعیل‌نژاد، مهدی صابری، مهدی پیرجهان و حسین رسولی در رنکینگ سهمیه حضور دارند و باید برای کسب ورودی این بازیها امتیاز خود را بالا ببرند.

حسین رسولی در خصوص آخرین برنامه‌هایش برای کسب ورودی بازیهای المپیک پاریس اظهار داشت: از ۱۵ اردیبهشت با شرکت در مسابقات داخلی استارت جمع آوری امتیازهای لازم برای کسب ورودی المپیک را خواهم زد. البته این شروع بیشتر برایم شبیه به یک دست گرمی خواهد بود. برای رسیدن به المپیک پاریس مسابقات مهمتری وجود دارد که باید در آن رقابتها حاضر باشیم.

بی‌پولی در فدراسیون دوومیدانی/ رسولی: دو ماه است حقوق نگرفتم

وی در ادامه با بیان اینکه تغییرات مدیریتی فدراسیون دوومیدانی به شدت به روند آماده سازی من ضربه زده است؛ گفت: تنها شده ام. مبینی رفت و همه برنامه های ما بهم ریخت یا بهتر است بگویم همه چیز در حال حاضر روی هواست. اصلا نمی‌دانیم به مسابقات اعزام خواهیم شد یا خیر. این روند آنهم در سالی که ما باید برای المپیک امتیاز جمع کنیم اصلا خوشایند نیست.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی هانگژو اضافه کرد: این جابجایی ها به ضرر من تمام شد. اصلا ثبات نداریم ،هر چند وقت یکبار یک نفر می‌آید و باز می‌رود. فیزیوتراپ نداریم و این موضوع روند تمرینات را هم سخت کرده است.

ملی پوش پرتاب دیسک ایران در مورد دلیل عدم همکاری فیزیوتراپ با تیم ملی گفت: در جلسه ای که اخیرا با مبینی داشتیم همه قرار شد فیزیوتراپ تا المپیک کنار ما باشد ولی با رفتن مبینی گویا چون قراردادی تنظیم نشده است، فیزیوتراپ هم رفته است و در حال حاضر ما نه فیزیوتراپ داریم و نه ماساژور. در حال حاضر ۲ ماه است که حقوق من پرداخت نشده است که بتوانم خودم برای خودم کاری انجام بدهم.

رسولی در پاسخ به این پرسش که آیا با سرپرست جدید فدراسیون دراین مدت صحبت داشته اید؟ گفت: بله، همان روزهای نخستی که آقای مطیعی آمدند جلسه داشتیم و صحبت کردیم. سرپرست جدید فدراسیون از ما تا ۱۵ فروردین زمان خواست چون تعطیلات بود و قول دادند که بعد از این تاریخ شرایط را درست میکنند ولی امروز که با شما صحبت میکنم ۲۱ فروردین است و هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی با اشاره به مسابقات پیش رو گفت: مسابقات آسیایی را داریم که هرطور شده قطعا در این رقابتها شرکت خواهیم کرد. اگر نیاز باشد ماشین زیرپایمان را هم بفروشیم باید در مسابقات آسیایی حضور پیدا کنیم. ولی صرفا این مسابقات کفایت نمی کند باید رقابتهای زیادی را پشت سربگذاریم و در این رابطه من و به همراه مربی ام برنامه مان را به فدراسیون دادیم تا هماهنگی های لازم انجام شود ولی هنوز هیچ خبری نشده است.

این ملی پوش دوومیدانی کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: شرایط روز به روز سخت تر می شود. قبل از تعطیلات عید از فدراسیون خواستیم در یک اردوی برون مرزی شرکت کنیم. پیشنهاد ما اردوی کشور ترکیه بود. تمرین در آن روزها که فدراسیون درگیر بازسازی مجموعه آفتاب بود خیلی دشوار شده بود و نیاز داشتیم از تهران فاصله بگیریم ولی درست در میان این پیشنهاد و ارسال ایمیل به ترکیه متوجه شدیم مسوول امور بین المللی فدراسیون برکنار شد. این روند قطعا درست نیست و کار را برای دشوارتر از همیشه می‌کند.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.