کد خبر : 19110
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
-

وزیر بهداشت:

بیماران قرنطینه‌ تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

بیماران قرنطینه‌ تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
وزیر بهداشت گفت: بیمارانی که در قرنطینه‌ها هستند تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

به گزارش سورپرس؛ سعید نمکی، روز دوشنبه در اجلاس مدیران بیمه سلامت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، افزود: سال گذشته را با سیل آغاز کردیم و بعد هم اتفاقاتی نظیر شیوع آنفلوانزا را داشتیم که در نهایت به بیماری کرونا ختم شد.

وی گفت: ما در جنگ اقتصادی و با تحریم‌های ظالمانه مواجه بودیم، اما با همت تمام عزیزان در عرصه بهداشت و درمان و همراهی همه مردم، نیروهای مسلح و نهادهای مختلف توانستیم جایگاه ستودنی در جهان برای مقابله با کرونا پیدا کنیم.

وزیر بهداشت افزود: پرداخت‌های بیمه سلامت در بیمارستان‌های دولتی تا پایان آذر ۹۸ تسویه شده و مدیران بیمه سلامت به خوبی منابع را مدیریت کردند و در سال ۹۸ کسری قابل توجهی پیدا نکردیم.

نمکی گفت: مدیریت خوب منابع و لطف سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص‌های جدید باعث شد بتوانیم مطالبات مراکز درمانی را به موقع پرداخت کنیم.

وی افزود: بیمه شدن بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها به کاهش هزینه‌های آنها کمک کرد.

وزیر بهداشت، ادامه داد: در ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوب کردیم، بیمارانی که در قرنطینه‌ها هستند تحت پوشش یک بیمارستان حامی قرار گیرند و اسناد آنها تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد.

نمکی با ابراز امیدواری از اینکه بتوان امسال هم نسخه نویسی الکترونیک را به سرانجام رساند، گفت: تلاش می‌کنیم امسال سامانه ارجاع به پزشک خانواده و نسخه نویسی الکترونیک را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.