کد خبر : 120874
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
-

ورزشگاه خلیفه مدیون دفاع ایران مقابل انگلیس؛

بیشترین گل در قطر در کدام استادیوم به ثمر رسید؟

بیشترین گل در قطر در کدام استادیوم به ثمر رسید؟
با پایان مرحله گروهی جام جهانی آمار و ارقام جالبی در خصوص تعداد گل‌های به ثمر رسیده در این تورنمنت منتشر شده است.

به گزارش سورپرس به نقل از ورزش سه؛ شب گذشته با پیروزی برابر صربستان، سوییس به عنوان آخرین تیم به دور حذفی جام جهانی راه یافت تا مرحله گروهی جام جهانی به پایان برسد.

چهل و هشت بازی برگزار شده در مرحله گروهی به طور برابر بین هشت استادیوم تقسیم شد و هر ورزشگاه میزبان شش بازی بود. در این بین ورزشگاه خلیفه که میزبان بازی ایران برابر انگلیس بود، با رد و بدل شدن ۲۴ گل و ثبت میانگین چهار گل در هر بازی، در رده اول از لحاظ تعداد گل‌های به ثمر رسیده در ورزشگاه‌های مختلف است و ورزشگاه احمد بن علی آخرین ورزشگاه با تنها نه گل لقب گرفت.

بیشترین گل در قطر در کدام استادیوم به ثمر رسید؟

 

تا این مرحله از مسابقات، جام جهانی قطر با میانگین ۲٫۵ گل در هر مسابقه، به نسبت شش دوره گذشته تنها از جام جهانی آلمان و آفریقا میانگین گلزنی بهتری را تجربه کرده و به نسبت دوره‌های برگزار شده در فرانسه، کره-ژاپن، برزیل و روسیه در جایگاه پایین‌تری قرار دارد.

در ۴۸ بازی برگزار شده در مرحله گروهی در مجموع ۱۲۰ گل به ثمر رسیده است.

پرگل‌ترین بازی این دوره از مسابقات اما، با مشارکت ایران برگزار شده است جایی که تیم ملی با نتیجه شش بر دو مقابل انگلیس شکست خورد تا این مسابقه با هشت گل بالاتر از بازی اسپانیا برابر کاستاریکا و آلمان مقابل کاستاریکا، در رده نخست قرار بگیرد.

نکته امیدوارکننده در مورد ورزشگاه‌ها، پایان برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه احمد بن علی پس از دیدار آرژانتین و استرالیا در مرحله یک هشتم خواهد بود. میانگین گلزنی در مسابقه‌های برگزار شده در این ورزشگاه از سایر استادیوم‌ها پایین‌تر است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.