کد خبر : 141318
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
-

بیانیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

بیانیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیانیه داد.

به گزارش سورپرس، حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی بیانیه ای مشترک اقدامات وحشیانه تروریستی در گلزار شهدای کرمان را که موجب شهادت و مصدومیت بیش از صدها نفر از هموطنانمان شد را محکوم کردند.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

 

« فَلْیُقاتِلْ فی سَبیلِ اللهِ الَّذینَ یَشْرُونَ الْحَیاهَ الدُّنْیا بِالْآخِرَهِ وَ مَنْ یُقاتِلْ فی سَبیلِ اللهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتیهِ أَجْراً عَظیماً »

 

اقدام تروریستی در گلزار شهدای شهر کرمان، آرامگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی و بین‌المللی مبارزه با تروریسم – که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان عزیزمان شد، بیانگر اوج درماندگی و حقارت استکبار جهانی است که به خیال باطل خود گمان می‌کنند، می‌توانند با این اقدامات مردم ایران را نسبت به آرمان ها و اهداف خود دلسرد کنند. ااین عملیات تروریستی نشان از شکست مفتضحانه جبهه کفر است که این روزها سعی دارد تا با القای یاس و ناامیدی در کشور سیاه نمایی کند. یقینا توسل به چنین جنایات و اقدامات کورکورانه در حق مردان و زنان و کودکان ایرانی، پیوند ملت بصیر و مقتدر ایران را با آرمان شهید سلیمانی مستحکم‌تر نموده و موجب تحکیم بیش از پیش همبستگی و انسجام آحاد ملت رشید ایران و تعمیق دشمنی و نفرت آنان نسبت به‌ دشمنان شناخته شده ایران اسلامی خواهد شد. این جنایت تروریستی، گویای اوج رذالت و درماندگی دشمنان ملت ایران و نیز توسل آنان به روش‌های جنایت آمیز به امید واهی خروج از بحران خودساخته ای است که در آن گرفتار آمده‌اند. بی گمان خون شهیدان این حادثه، اتحاد مردم ایران را بیش از پیش برای نابودی این تروریستها و حامیانشان مستحکم تر خواهد کرد. ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی ددمنشانه، شهادت جمعی از هموطنان عزیز و بی گناهمان در این اقدام تروریستی را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا، مردم ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح مطهر آن شهیدان همجواری با شهدای کربلا و بانوی دو عالم حضرت صدیقه‌ طاهره سلام الله علیها مسئلت نموده و شفای عاجل برای مجروحان و آسیب‌دیدگان را خواهانیم.

 

انتهای پیام/۳۳۳

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.