کد خبر : 92621
تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
-

بوفون: اگر لیگ قهرمانان را می بردم تا الان بازنشسته می شدم

بوفون: اگر لیگ قهرمانان را می بردم تا الان بازنشسته می شدم
جانلوئیجی بوفون همچنان خیال بازنشستگی ندارد و عنوان کرد اگر لیگ قهرمانان را برده بود احتمالا تا الان بازنشسته می شد.

به گزارش سورپرس به نقل از فوتبال ایتالیا، جانلوئیجی بوفون ماه آینده ۴۴ ساله می شود، اما دروازه بان پارما هنوز قصد بازنشستگی ندارد. برنده جام جهانی در سال ۲۰۰۶ با ایتالیا که با شکست دادن فرانسه در ضربات پنالتی  معتبرترین جام فوتبال را بالای سر برد، تصمیم گرفت در تابستان یوونتوس را ترک کند و راهی پارما تیم اول خود شود.

بوفون درباره ادامه دوران فوتبال خود گفت: من دوست دارم در مکزیک یا ایالات متحده بازی کنم. اینها تجربیاتی هستند که من دوست دارم امتحان کنم، اما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. اگر از من بپرسید که در آینده چه خواهم کرد، حقیقت این است که من هنوز نمی دانم که آیا به عنوان یک مدیر یا یک مربی کار خواهم کرد یا به عنوان دروازه بان ادامه خواهم داد. شاید اگر لیگ قهرمانان را می بردم تا الان بازنشسته می شدم.

بوفون تقریباً در تمام رقابت‌های باشگاهی مهمی که در آن بازی کرده است، قهرمان شده است، به جز لیگ قهرمانان، و سه بار در فینال با یووه در سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ شکست خورده است.

بوفون: اگر لیگ قهرمانان را می بردم تا الان بازنشسته می شدم

دروازه بان ایتالیایی در همین رابطه گفت: فتح نکردن لیگ قهرمانان، روحیه رقابتی من را زنده نگه می دارد. شاید اگر لیگ قهرمانان اروپا را برده بودم، احتمالاً بازنشسته می‌شدم، زیرا هیچ هدف مهم دیگری برای رسیدن به آن نداشتم.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.