کد خبر : 114579
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
-

بودجه ۱.۲۴ میلیون پوندی برای ارتقای سرویس بهداشتی یک شهر | وقتی معلولان اولویت شهرداری هستند

بودجه ۱.۲۴ میلیون پوندی برای ارتقای سرویس بهداشتی یک شهر | وقتی معلولان اولویت شهرداری هستند
شورای شهر نورث نورفولک در نظر دارد سرویس‌های بهداشتی عمومی شهر را با نمونه‌های بهبود یافته جدید جایگزین کند که شامل سرویس‌های زنانه و مردانه به‌صورت مجزا، مکان تعویض لباس و اتاق خانواده مجهز به امکاناتی هم‌چون میز تعویض پوشک نوزاد است.

به گزارش گروه بین الملل سورپرس، شورای شهر نورث‌نورفولک در استرالیا در حال برنامه‌ریزی برای جایگزینی سرویس‌های بهداشتی عمومی پارکینگ خیابان «ویکارج (Vicarage)» در «نورث‌والشام (North Walsham )» است و مراتب برنامه‌ریزی خود را برای لوکس کردن این سرویس‌ها در پورتال رسمی خود منتشر کرده است. این برنامه‌ریزی‌ها شامل ایجاد سرویس‌های جداگانه زنانه و مردانه، مکان‌های تعویض لباس و اتاق خانواده خواهد بود که در آن یک میز تعویض پوشک تعبیه شده است.

شورا اعلام کرد که سرویس‌های جدید دارای امکانات بزرگ و قابل دسترس خواهد بود که برای استفاده افراد دارای معلولیت شدید طراحی شده‌اند و شامل تجهیزاتی مانند بالابر، پرده، نیمکت‌هایی برای نشستن پرستاران و فضایی برای استراحت همراهان می‌شود. شورا این سرویس‌های جدید را نشان‌دهنده پیشرفت بزرگی در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربران و امنیت بیشتر آن‌ها معرفی کرد چراکه دسترسی به سرویس‌های تمیز، ایمن و قابل دسترس حق هر یک از ساکنان و بازدیدکنندگان شهر است.

شورای شهر نورث‌نورفولک برای تجهیز این سرویس‌ها ۳۰۰ هزار پوند بودجه دریافت کرده است که بنا بر اسناد، یکی از بزرگ‌ترین کمک‌های مالی ارائه‌شده کشور طی برنامه «تغییر مکان‌های شهر» محسوب می‌شود. این شورا از سپتامبر ۲۰۱۸ تا نوامبر سال گذشته حدود ۱.۲۴ میلیون پوند به بهبود سرویس‌های بهداشتی سراسر منطقه اختصاص داده و متعهد شده است که شرایط بهبود دو سرویس بهداشتی عمومی دیگر واقع در نورث‌والشام و «شرینگهام (Sheringham)»، همچنین بهسازی سرویس‌های بهداشتی «موزه برودز (Broads)» در «استالهام (Stalham)» و خیابان آلبرت را نیز فراهم کند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.