کد خبر : 10302
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
-

مظاهریان:

بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران یکشنبه آینده به شورای شهر تقدیم می‌شود

بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران یکشنبه آینده به شورای شهر تقدیم می‌شود
معاون شهردار تهران از تقدیم لایحه بودجه سال 99 شهرداری تهران در روز یکشنبه 13 بهمن ماه به شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

به گزارش سورپرس، حامد مظاهریان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران که با حضور مدیران کل ستادی و مدیران عامل سازمان ها و شرکت های تابعه حوزه معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران برگزار شد؛ اظهارداشت: تغییرات مدیریتی لازمه تمام سیستم های اداری است و لزوما دارای بار منفی نیست.

وی یادآور شد: تجارب موفق مدیریت منابع انسانی بر این امر استوار است که راهکار جابجایی افراد در سیستم های سازمانی می تواند به بروز استعدادهای مختلف فردی و مدیریتی، ایجاد انگیزه، مشارکت، نوآوری و خلاقیت در کار و در نهایت ارتقای بهره وری در سازمان منجر شود.

مظاهریان با اشاره به جنس فعالیت های برون بخشی معاونت برنامه ریزی و درون بخشی منابع انسانی تصریح کرد: معاونت برنامه ریزی نقش سیاستگذاری، میانجی گری، اتصال و تعامل بین شورای شهر و شهرداری و بین سایر بخش های شهرداری تهران را ایفا می کند اما معاونت منابع انسانی با وجود اینکه ظاهرا مختص کارکنان شهرداری است؛ بخش حساس تر و گاها پیچیده تر است و باید ویژگی های چند وجهی این حوزه در تمامی سطوح تصمیم گیری لحاظ شود.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اذعان داشت: در دوره پیش رو تلاش داریم با بهره گیری از کار تیمی و تعامل درون و برون بخشی، سیاست ها و رویکردهای مشخص مدیریت شهری را در حوزه برنامه ریزی و منابع انسانی پیش ببریم. بنابراین بنا به موضوع، ناگزیر به اصلاح ساختار، جابجایی مدیران یا تغییر فرایندها هستیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه قرار بود بودجه سال ۹۹ پس از تصویب متمم بودجه به شورای شهر ارائه شود، اعلام کرد: لایحه بودجه سال ۹۹ آماده است و روز یکشنبه آینده (۱۳ بهمن ماه) به شورای اسلامی شهر تهران تقدیم خواهد شد.

مظاهریان در ادامه سخنان خود، از محمد صادقی مدیرکل سابق منابع انسانی شهرداری تهران به عنوان یکی از مدیران حرفه ای و با تجربه شهرداری یاد کرد که در یک مجموعه یکپارچه تلاش های خود را در پیاده سازی شعارهای مدیریت شهری و شهرداری انجام داده است و از همکاری های وی تقدیر کرد.

وی ضمن قدردانی از اسحاق بهادری برای قبول مسئولیت در اداره کل منابع انسانی، این جایگاه را فرصتی برای خدمت به مجموعه کارکنان شهرداری تهران دانست و برای وی آروزی توفیق کرد.

در ادامه این نشست محمد صادقی مدیرکل سابق منابع انسانی شهرداری تهران نیز ضمن قدردانی از همکاری مدیران بخش های مختلف و تمامی همکاران سخت کوش این سازمان برای همراهی و همدلی با وی و اعمال ضوابط اداری در حوزه نیروی انسانی قدردانی کرد.

اسحاق بهادری سرپرست جدید اداره کل منابع انسانی شهرداری تهران نیز ضمن قدردانی از حسن اعتماد معاون شهردار تهران در واگذاری این مسئولیت، افزود: از تلاش های دکتر صادقی سپاسگزاری می کنم و امیدوارم بتوانیم از تجارب ایشان و همیاری و همکاری و همفکری سایر مدیران در رفع چالش ها و ارتقاء وضعیت حوزه منابع انسانی بهره ببریم و درچارچوب ضوابط و مقررات و تدابیر ابلاغ شده، در رسیدگی به کارکنان عزیز و خدوم شهرداری تهران گره گشا باشیم.

بهادری، از اداره کل منابع انسانی به عنوان مأمن و پناه تمامی کارمندان شهرداری تهران فارغ از نوع قراردادهای آنان یاد و اظهار امیدواری کرد که با حمایت ها و همراهی های تمام مجموعه ها، در راستای رضایتمندی خانواده ۶۵ هزاری کارکنان شهرداری تهران و بهره وری سازمانی گام برداریم.

در پایان این نشست ضمن اهدای لوح سپاس به محمدصادقی مدیرکل سابق منابع انسانی شهرداری تهران، حکم سرپرست جدید اداره کل منابع انسانی شهرداری تهران به اسحاق بهادری اعطا شد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.