کد خبر : 138505
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
-

خبر خوش سیفی به شهروندان منطقه 17:

به زودی استخر مروارید برای بانوان بازگشایی می‌شود

به زودی استخر مروارید برای بانوان بازگشایی می‌شود
سرپرست شهرداری منطقه 17  در جریان بازدید از مجموعه ورزشی مروارید، گفت: پس از چندماه تعطیلی مجموعه ورزشی مروارید با پیگیری‌های انجام شده، استخر مجموعه تعمیرات اساسی شد و ان شالله از هفته آینده قابل استفاده و بهره‌برداری بانوان محترم منطقه است.
به گزارش گروه اجتماعی سورپرس، اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به همراه رضا سیفی سرپرست شهرداری منطقه ۱۷، از مجموعه ورزشی مروارید واقع در محله باغ خزانه منطقه ۱۷ که ماه هاست تعطیل بوده و حالا با اقدامات عمرانی شهرداری در آستانه بازگشایی است، بازدید کردند.

رضا سیفی سرپرست شهرداری منطقه ۱۷ پس از بازدید این مجموعه در خصوص بازگشایی استخر مجموعه ورزشی مروارید گفت: پس از چندماه تعطیلی مجموعه ورزشی مروارید با پیگیری‌های انجام شده، استخر مجموعه تعمیرات اساسی شد و ان شالله از هفته آینده قابل استفاده و بهره‌برداری بانوان محترم منطقه است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ما در شهرداری منطقه ۱۷، افزایش سرانه‌های ورزشی و فرهنگی است، بیان کرد: مجموعه‌های ورزشی در اختیار سازمان ورزش است، اما با تعامل و همکاری بسیار خوبی که میان شهرداری منطقه ۱۷ و سازمان ورزش است و برنامه‌ریزی‌های موجود، ان شاءالله شهروندان از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۷ اظهار کرد: ان شاء الله تا پایان سال جاری با بهره‌برداری و افتتاح برخی از مجموعه‌ها، سرانه‌های فرهنگی ورزشی منطقه۱۷ افزایش چشمگیری خواهند داشت تا در حوزه اجتماعی و فرهنگی بتوانیم با کیفیت بیشتری خدمتگزار مردم باشیم.

به زودی استخر مروارید برای بانوان بازگشایی می شود
اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در جریان این بازدید، گفت: با پیگیری های شهردار محترم منطقه، الحمدالله قبل از رسیدن فصل سرما، تعمیرات لازم این استخر انجام شد. با پیگیری های منطقه، سازمان ورزش توانست این مجموعه را بازسازی و به چرخه خدمت رسانی وارد کند. علی رغم کمبود سرانه های کمی که منطقه ۱۷ دارد، اما پیگیری های خوبی انجام می دهند تا بتوانتد از تمام زیرساخت‌های موجود استفاده بهینه کنند و همچنین درصدد ساخت زیرساخت‌های جدید هستند.

وی گفت: با توجه به اینکه معاون اجتماعی منطقه اهتمام خوبی نسبت به برگزاری رویدادها به خصوص برای دانش آموزان و خانواده ها دارد، در قهرمان شهر مسابقات خوبی را هم در سطح محلی و هم منطقه انجام دادند و تعداد زیادی دانش آموزان و خانواده ها پای کار آمدند و مسابقات مختلفی در بخش دختران و پسران انجام شد که قابل تقدیر است و از شهردار محترم منطقه به دلیل تعامل خوبی که شهرداری منطقه با سازمان ورزش دارد، تشکر می کنم تا ان شالله بتوانیم خدمات خوبی به شهروندان ارائه دهیم.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.