کد خبر : 63217
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
-

به روز رسانی اطلس زیست محیطی شهرداری منطقه ۱۵

به روز رسانی اطلس زیست محیطی شهرداری منطقه ۱۵
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 15 گفت: به روز رسانی اطلس زیست محیطی شهرداری منطقه 15 که یکی از با کیفیت ترین و دقیق ترین اطلس های محیط زیست تهران است آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا جعفری با اعلام این خبر افزود: پروژه اطلس محیط زیست شهر تهران بر اساس مواد ۲۵ و ۴۰ برنامه ۵ ساله دوم شهرداری تهران و مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در سال ۱۳۹۳ ابلاغ و انجام شد.

به گفته او، اطلس محیط زیستی در حقیقت شناخت وضعیت عوامل محیطی و محیط زیستی شهر تهران از منظر آلایندگی و تنوع زیستی تمامی مناطق و حریم شهر تهران می باشد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: : اطلس زیست محیطی منطقه در سال ۱۳۹۵ با همکاری پژوهشکده علوم محیطی دانشگاه شهید بهشتی به منظور شناسایی و پایش منابع آلاینده، ارائه و رصد دوره ای وضعیت محیط زیست شهری، پی گیری مطالبات محیط زیستی شهروندان، تعریف پروژه های جدید و تخصیص اعتبار برای ارتقای وضعیت محیط زیست انجام شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه این کتاب امکان به روز رسانی در بازه های زمانی ۲ الی ۵ ساله را دارد، افزود: اواخر امسال نخستین به روزرسانی آغاز شد و تغییرات وضعیت محیط زیست منطقه ۱۵ طی ۵ سال گذشته به صورت کاملا علمی و مستند ارائه خواهد شد.

جعفری با اشاره به اینکه هدف از بروز رسانی اطلس محیط زیست شناخت دقیق وضعیت عوامل محیط زیستی شهرداری منطقه ۱۵ از منظر آلایندگی هوا ، خاک، آب و پساب، صوت، نور و ارتعاش می باشد که مورد سنجش و مدل سازی قرار می گیرد افزود: بروز رسانی این پروژه مدیران شهری را در برخورد و تصمیم گیری با رویداد ها و چالش های زیست محیطی کمک می کند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.