کد خبر : 135282
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
-

بهسازی و مرمت آبنمای بوستان سنگی منطقه ۲

بهسازی و مرمت آبنمای بوستان سنگی منطقه ۲
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 گفت: در راستای مناسب سازی تجهیزات شهری و بهبود سیمای شهر و افزایش ایمنی در بوستان ها و معابر، پروژه بهسازی و ایمن سازی آبنماهای سطح منطقه در برنامه کاری قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری ضمن اعلام خبر فوق افزود : یکی از مولفه هایی که می تواند سیما و منظر شهری را برای شهروندان مطلوب نماید بهره گیری از عناصر طبیعت است چرا که ذات زندگی انسان پیوند ناگسستنی با این عناصر دارند.

 

طاهری گفت: باتوجه به اینکه در سنوات گذشته آبنمای بوستان سنگی دچار نشست در دیواره های استخر و نشت آب به فضای داخل بوستان شده بود به همین منظور با انجام عملیات ایزولاسیون و نصب ورق ژئوممبران ( عایق رطوبتی) مخزن آبنمای بوستان سنگی واقع در بلوار سعادت آباد در دست اجرا قرار گرفت و در حال حاضر به پایان رسیده است.

وی افزود: طرح بازسازی آبنمای بوستان سنگی از اواخرماه گذشته با هدف ایجاد چشم انداز مطلوب و دلپذیرتر آغاز شد و موجبات افزایش آرامش بصری شهروندان را فراهم آورده است.
طاهری اضافه کرد: عملیات اجرایی این آبنما شامل پیرایش جداره های پیرامونی، تعمیرات و بهسازی کامل تاسیسات مکانیکی و الکتریکی می شود که توسط اداره فضای سبز منطقه صورت پذیرفته است.

گفتنی است پیش از این در قالب طرح بهسازی و بازسازی آبنماهای میادین سطح منطقه آبنما های میدان بهرود و بوستانهای شاهین، فرهنگ نیز مورد بازسازی قرار گرفته بود.

بهسازی و مرمت آبنمای بوستان سنگی منطقه ۲

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.