کد خبر : 138281
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
-

شهردار منطقه ۳ اعلام کرد؛

بهره برداری از سه مجموعه ورزشی جدید در یکسال گذشته

بهره برداری از سه مجموعه ورزشی جدید در یکسال گذشته
در یکسال گذشته سه مجموعه ورزشی جدید در منطقه ۳ بهره‌برداری و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی شهردار این منطقه در جلسه هم اندیشی و تقدیر از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش منطقه اظهار داشت: در راستای افزایش سرانه ورزشی در زمستان سال گذشته دو مجموعه ورزشی فرهنگ و ملل و امامزاده قاضی الصابر در محلات زرگنده و ده ونک و مجموعه پیست اسکیت محله قبا (پایداری) در سال جاری تکمیل، بهره برداری و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

جوانی افزود: بی شک، جهت افزایش سرانه های ورزشی منطقه، نیازمند اجرای پروژه های مشارکتی با همکاری بخش خصوصی و سرمایه گذاران هستیم. همچنین احیا و بازسازی مجموعه های ورزشی محله‌ای از یکسال گذشته آغاز شده است.

در ادامه این مراسم حسین اوجاقی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز گفت: با تدابیر شورای اسلامی شهر تهران و سازمان ورزش شهرداری تهران، در تلاش هستیم که با ایجاد بستری مناسب شرایط استفاده قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی از امکانات مجموعه های ورزشی شهرداری تهران را بصورت رایگان فراهم نماییم.

اوجاقی پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی را گنجینه های بزرگ کشور نامید و بیان داشت: شهرداری تهران از طریق ورزش شهروندی به دنبال ایجاد حس نشاط در شهروندان است و برگزاری کمپین قهرمان شهر نیز جهت شناخت استعدادها و رشد قهرمانان در سطح محلات انجام می شود.

همچنین حسینی دبیر کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران افزود: دیدار با قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی با هدف شناخت دیدگاه ها و چالش های موجود این قشر از جامعه می باشد که بطور حتم با همفکری و هم اندیشی با یکدیگر راهکارهای اصولی برای آنها پیش بینی خواهد شد.

دبیر کمیته ورزش شورای اسلامی شهرداری تهران گفت: شورای اسلامی شهر تهران و مدیریت شهری با هم افزایی و تعامل با پیشکسوتان، قهرمانان و بهره برداران ورزشی ساکن هر محله به عنوان الگوهای ورزش کشوری می توانند در راستای ارتقای سرانه ورزشی گام های موثری بردارند.

بهره برداری از سه مجموعه ورزشی جدید در یکسال گذشته

در پایان این مراسم با حضور اوجاقی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، جوانی شهردار منطقه ۳، حسینی دبیر کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، از پیشکسوتان، قهرمانان و فعالان ورزشی ساکن در منطقه ۳ تقدیر شد.

ولی الله صالح نیا (پیشکسوت و رییس چندین فدراسیون ورزشی)، مهدی دینورزاده و غلامحسین نوریان پیشکسوتان فوتبال، محمدرضا طالقانی پیشکسوت و رییس اسبق فدراسیون کشتی، امیر بنی‌آدم پیشکسوت ورزش همگانی، مرشد مهرگان (پیشکسوت ورزش زورخانه ای شهر تهران)، رینا فقیه نوبری داور بین المللی شطرنج، سپیده توکلی قهرمان هفت گانه آسیا، حاجی محمدی قهرمان پاراتیراندازی جهان، پروانه محمودی قهرمان موی تای، زینب هادی زاده قهرمان مینی گلف کشوری، متین فاضل مقام سوم کشوری تیراندازی، آرزو صدقیان زاده عضو تیم ملی فوتسال، سعادتی نایب قهرمان کشوری رشته کیک بوکسینگ، مژگان رحمانی قهرمان دارت کشور و پیشکسوتان، قهرمانان و مربیان تاثیرگذار دیگر میهمان این نشست بودند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.