کد خبر : 139249
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
-

طی یک ماه اخیر انجام شد؛

بهره‌مندی ۲ هزار دانش آموز در ۱۶ مدرسه منطقه ۱۹ از آموزش های مدیریت پسماند

بهره‌مندی ۲ هزار دانش آموز در ۱۶ مدرسه منطقه ۱۹ از آموزش های مدیریت پسماند
2 هزار دانش آموز در 16 مدرسه منطقه 19 طی یک ماه اخیر از آموزش های مدیریت پسماند در راستای ترویج فرهنگ تفکيک مواد بازيافتي و پسماند‌‌هاي خشک و تر بهره مند شدند.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، شهردار منطقه ۱۹تهران از بهره‌مندی ۲ هزار دانش آموز در ۱۶ مدرسه منطقه ۱۹ طی یک ماه اخیر از آموزش های مدیریت پسماند در راستای ترویج فرهنگ تفکیک مواد بازیافتی و پسماند‌‌های خشک و تر خبرداد.

 تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ تهران اظهارکرد: در راستای رسیدن به اهداف شهرداری تهران به منظور تفکیک پسماند‌های خشک از مبدا، آموزشگران اداره بازیافت، اقدام به آموزش روش‌های مدیرت پسماند از مبداء شامل مراحل بازکاهی، باز مصرف و بازیافت می‌کنند.

این مسئول با تاکید بر اهمیت نهادینه کردن آموزش‌های تفکیک پسماند و حفظ پاکیزگی محیط زیست از دوران کودکی گفت: آموزش طرح تفکیک از مبدا وجداسازی پسماند‌های خشک با موضوع بازیافت و حفظ محیط زیست طی یکماه اخیر در ۱۶ مدرسه با حضور ۲ هزار دانش آموز به منظور جلب مشارکت و ارتقا سطح آگاهی آنان اجرا شده است.

همچنین درکنار این آموزش‌ها ۵۰۰ عددکارتن پلاست، ۳۵۰ کیلوگرم کیسه تجزیه پذیر، ۸۰ عدد جوایز و ۵۰ بسته آموزشی در مدارس و بین دانش آموزان توزیع شد.

فرهادی بیان کرد: این اقشار می‌تواند به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی درمدارس و محلات در کاهش حجم بالایی از آلودگی‌ها نقش داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.