کد خبر : 5603
تاریخ انتشار : جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
-

بهترین نتایج مرد ایتالیایی با استقلال

بهترین نتایج مرد ایتالیایی با استقلال
استراماچونی در استقلال به بهترین نتایج تاریخ مربیگری خود دست پیدا کرد و رکوردهایی که متعلق به زمان حضورش در اینتر بود را شکست.

به گزارش سورپرس، اگر اتفاقی شبیبه معجزه رخ ندهد باید ماجرای استقلال و استراماچونی را تمام شده بدانیم. داستان کوتاه اما شیرینی که حلاوت آن برای طرفداران استقلال خیلی زود تمام شد و جای خود را به یک تلخی طولانی داد. سرمربی ایتالیایی که با حضورش در ایران اتفاقات بزرگی را هم برای خودش و هم برای باشگاه تهرانی رقم زد زودتر از حد تصور به پایان رسید. او بعد از مدتها آبی‌های پایتخت را به قهرمانی در لیگ امیدوار کرده بود و در سوی مقابل خودش را نیز در امر مربیگری احیا کرده بود. با این وجود آن بازی‌های رویایی بدون هیچ فرجامی به یک تلخی بی‌پایان منجر شد.

استراماچونی در استقلال بهترین کارنامه دوران مربیگری خود را به ثبت رساند. او نتایجی را کسب کرد که پیش از این در هیچ کشوری و در هیچ تیمی موفق به کسب آن نشده بود. کارنامه او در استقلال و در دیدارهای رسمی ۹ برد، چهار تساوی و ۲ شکست بود. زدن ۳۲ گل و دریافت ۱۳ گل. ثبت پنج کلین‌شیت و میانگین ۲.۱۳ گل در هر مسابقه.
استرا ۳۱ امتیاز از ۴۵ امتیاز ممکن را دشت کرد و میانگین امتیازگیری‌اش ۲.۰۶ بود. او در ۶۰ درصد مسابقات به برتری رسید و هواداران استقلال را خوشحال کرد. رکورد ۱۱ بازی رسمی بدون باخت، یک رکورد جاودانه برای مرد ایتالیایی بود که هیچ‌وقت موفق به انجام آن نشده بود. پیش از این او فقط یک بار در اینتر به ۱۰ مسابقه بدون شکست رسیده بود که باخت سه بر ۲ مقابل آتالانتا آن رکورد را در در عدد ۱۰ نگه داشت تا بعد از حدود هفت سال در استقلال با پیروزی در آخرین مسابقه در برابر شهر خودرو آن را بشکند و به عدد ۱۱ برساند.

آندره‌آ نه در اینترمیلان و اودینزه ایتالیا، نه در پاناتینایکوس یونان و نه در اسپارتا پراگ جمهوری چک نتوانسته بود به ۵۰ درصد برد هم برسد و بهترین آمار او در اینترمیلان خلق شده بود که معدل ۴۷.۶۹ درصد را به ثبت رسانده بود. او در جمع نراتزوری‌ها ۱.۶ امتیاز در هر بازی را از آن خود کرد اما در استقلال رکوردش ۰.۴۶ ارتقا پیدا کرد.
ولی همه این رکوردها در صورتی معنای بهتری به خود می‌گرفت که منتهی به کسب یک جام می‌شد. خیلی‌ها به او و تیمش امیدوار بودند اما در عین ناباوری حالا جلوی اسم استراماچونی در سایت ترانسفر مارکت نوشته شده: بدون تیم!

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.