کد خبر : 60437
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
-

بهبود ۷ نفر مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا در «حسین آباد» آبیک

بهبود ۷ نفر مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا در «حسین آباد» آبیک
جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: قرنطینه روستای حسین آباد بعدازظهر فردا جمعه هشتم اسفند به اتمام می‌رسد و محورهای ورودی و خروجی روستا باز خواهد شد.

به گزارش سورپرس؛ منوچهر حبیبی اظهار کرد: از سوی ستاد کرونا از همراهی و صبر و حوصله از اهالی حسین آباد آبیک تشکر می‌کنم. چهارمین مرحله تست کرونا از مردم این روستا انجام شده است و هفت نفر که قبلاً به ویروس جهش یافته مبتلا شده بودند، دوره قرنطینه را طی کردند و اکنون در سلامت کامل هستند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین با اشاره به اینکه اجرای قرنطینه روستای حسین آباد کامل‌ترین قرنطینه در کشور بود، عنوان کرد: قرنطینه این روستا بعدازظهر فردا جمعه هشتم اسفند به اتمام می‌رسد و محورهای ورودی و خروجی روستا باز خواهد شد اما کماکان بر اجرای پروتکل‌ها و مراقبت‌ها تأکید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کرونای جهش‌یافته در کمین است و از هر فرصتی استفاده کرده تا ما را گرفتار کند برای همین امر باید از حضور در تجمعات خودداری شود.

حبیبی ضمن تأکید روی محدودیت‌ها اعلام کرد: هرگونه فعالیت کسبه و اصناف از ساعت ۲۱ ممنوع است و تردد پس از این ساعت نیز مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهد شد.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.