کد خبر : 65246
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
-

بلیت مترو تهران از اول اردیبهشت ۲۵ درصد افزایش می‌یابد

بلیت مترو تهران از اول اردیبهشت ۲۵ درصد افزایش می‌یابد
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر پایتخت، بلیت این ناوگان از اول اردیبهشت ماه ۲۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش سورپرس، فرنوش نوبخت روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: این افزایش قیمت طبق مصوبه شورای شهر و تایید فرمانداری تهران انجام می شود که از اول اردیبهشت ماه نرخ بلیت تک سفره این ناوگان از ۱۲۰۰ به ۲ هزار تومان افزایش می‌یابد.

وی افزود: برای بلیت های اعتباری نیز همچون گذشته بر اساس مسافت این افزایش صورت می گیرد که جدول مبنای این سفرها در روزهای آینده آماده و اعلام خواهد شد.

نوبخت تاکید کرد: مترو یکی از محورهای اصلی در حوزه حمل و نقل و ترافیک پایتخت است و عملکرد آن نقش جدی در زندگی شهروندان شهر تهران دارد به همین منظور افزایش رضایت مندی شهروندان مورد تاکید است.

وی خاطرنشان کرد: درآمد حاصل از بلیت فروشی تنها بخشی از هزینه های سنگین ناوگان مترو تهران را تامین می کند به همین منظور مدیریت شهری سعی کرده که با کمترین قیمت بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه یادآور شد: این ناوگان حمل و نقل ریلی ارزان ترین ناوگان حمل و نقلی در جهان محسوب می شود و در این شرایط کرونایی نیز تلاش کرده که خدمات خود را به بهترین نحو به شهروندان ارائه کند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.