کد خبر : 66276
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰:۱۰
-

بعد از افطار مهمان «خانه آقاجان» باشید

بعد از افطار مهمان «خانه آقاجان» باشید
سریال «خانه آقاجان» در ماه رمضان از شبکه‌ی شما روی آنتن میرود.

بهگزارش سورپرس، شبکه شما مجموعه جدید «خانه آقاجان» تولید مرکز زنجان به تهیه‌کنندگی حاتم معصومی و کارگردانی علی حسن‌زاده را نیز در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای روی آنتن می‌برد.

این مجموعه روایت‌گر قصه خانواده‌ای است که پدرشان از دیرباز در حوزه صنایع ‌دستی فعال بوده و دختران وی که همگی ازدواج کرده‌اند، در کنار همسران‌شان تحت سرپرستی پدر، در صدد توسعه هنر ملیله‌سازی، افزایش مقدار و کیفیت تولید، صادرات و اشتغال‌زایی هستند. پسر این خانواده که در مسیر تحقق آرزوهای دور و درازش، جلای وطن کرده است و در خارج از کشور به سر می‌برد، تحت تاثیر جامعه مادی‌گرای غرب است و به همه چیز از بعد مادیات می‌نگرد، رابطه خوبی با دامادها ندارد و به تصمیم جدید خانواده مشکوک است و این اختلافات و تفاوت‌ها، ماجراهای تلخ و شیرینی را رقم زده و مجموعه‌ای تماشایی را مهمان خانه مخاطبان خواهد کرد.

در این سریال سعی شده با بهره‌گیری از مولفه‌های بومی و محلی، علاوه بر پرداخت به فرهنگ و سنت‌های بومی استان، لحظات شاد و مفرحی برای بینندگان فراهم شود.

این سریال با هنرمندی آتش تقی‌پور، شهرام عبدلی، حسن اسدی و فاطمه شکری هر روز بعد از اذان مغرب به افق تهران ساعت ۲۰ پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت‌های ۰۲:۳۵ و ۱۱:۳۵ روی آنتن می‌رود.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.