کد خبر : 97989
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
-

همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و روز بزرگداشت مقام پدر انجام می شود؛

برگزاری ویژه برنامه «پدران شهر» در محلات منطقه ۱۵

برگزاری ویژه برنامه «پدران شهر» در محلات منطقه ۱۵
سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی در آستانه میلاد با سعادت امیرالمومنین علی(ع) و روز بزرگداشت مقام پدر، با عنوان "میلاد نور" در محلات با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس  محمدحسن رجبی ضمن تبریک ولادت مولی الموحدین علی (ع) با اعلام مطلب فوق افزود: طبق هماهنگی های به عمل آمده؛ جمعی از مسئولان منطقه و شهرداران نواحی ضمن دیدار با پدران شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم ساکن منطقه و تبریک میلاد امیرالمومنین(ع) با اهدای گل و هدیه از آنها تجلیل می کنند.

او به برگزاری ویژه برنامه «پدران شهر» اشاره کرد و گفت: همزمان با شب و روز ولادت حضرت علی(ع) نیز همکاران ما در معاونت اجتماعی با حضور در معابر، میادین، بوستانها و مراکز جمعیتی سطح منطقه با اهدای گل همراه با پذیرایی از پدران شهر تقدیر می کنند.

رجبی در ادامه در تشریح برنامه هایی که با مشارکت مساجد، سراهای محله و گروههای خود جوش مردمی انجام می شود، افزود: برگزاری جشن شاخص میلاد حضرت علی (ع) با حضور گروه های اقوام، سنتی، محلی و نمایش وتئاتر میدانی، برپایی سخنران مذهبی، مسابقات فرهنگی و مولودی خوانی، برگزاری جشن های آیینی در مساجد محوری و شاخص و معابر، میادین، بوستانها و مراکز جمعیتی منطقه و برپایی برنامه عطر افشانی و غبار روبی مزار پدران معظم شهدا از جمله این برنامه هاست.

برپایه این گزارش؛ با هدف هویت بخشی سیمای بصری آذین بندی و بنر های تبلیغاتی به مناسبت این اعیاد تهیه و در معابر و ساختمان های منطقه نصب شده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.