کد خبر : 127185
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
-

در کتابخانه پارک شهر انجام شد؛

برگزاری نشست صمیمانه در خصوص مسائل و معضلات شهری با حضور شهروندان

برگزاری نشست صمیمانه در خصوص مسائل و معضلات شهری با حضور شهروندان
کتابخانه مرکزی پارک شهر باهمکاری معاونت اجتماعی_فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲، نشستی صمیمی با اعضای کتابخانه در خصوص مسائل و مشکلات شهری برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس؛ با حضور اعضای کتابخانه پارک شهر و جمع زیادی از شهروندان جلسه ای صمیمانه با انتقاد سازنده شهروندان تهرانی در رابطه با مسائل مختلف شهری و شهرنشینی برگزار شد.

بنابراین گزارش، این کارگاه با عنوان «تسهیل گری طرح خانواده» با حضور خانم مینا بهشتی به عنوان مدرس و پژوهشگر مسائل اجتماعی و شهری با هدف مشارکت و تعامل در ایده پردازی، نیاز سنجی، برنامه ریزی، تصمیم گیری، تاثیرگزاری در قوانین جهت پیشبرد اهداف محله محور به عنوان شهروند فعال و مسئولیت پذیر و معرفی ارائه خدمات و فعالیت های محله محورو استقبال خوب شهروندان برگزار شد.

گفتنی است؛ در این نشست تقریبا سه ساعته حضار به بسیاری از مشکلات از جمله توجه بیشتر به مسائل فرهنگی و اجتماعی از سوی شهرداری، تاسیس کتابخانه های مفید و شبانه روزی، مناسب‌سازی معابر و پیاده روها برای افراد سالمند و معلول، توجه به نشاط اجتماعی در بین خانواده ها، سروسامان دادن به وسایل نقلیه از جمله موتورسوران برای امنیت بیشتر شهروندان، لزوم عنایت ویژه به مرمت و احیای بافت های تاریخی مخصوصا در منطقه ۱۲ ؛ توجه بیشتر به برنامه های مختلف و متنوع در فرهنگسراها و سراهای محله و  …. اشاره کردند. و تاکید کردند که شهرداری و مسئولان شهری در این خصوص برای محقق کردن مطالبات شهروندان تلاش و حساسیت بیشتری به خرج بدهند.

انتهای پیام/۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.