کد خبر : 106023
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
-

برپایی جشن بزرگ رحمت در ۴ بوستان منطقه ۱۹

برپایی جشن بزرگ رحمت در ۴ بوستان منطقه ۱۹
شهردار منطقه 19 از برپایی جشن بزرگ رحمت ويژه عيد سعید فطر در بوستان های ولایت، نرگس،شقایق و گلریز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت با اشاره به اینکه بوستان ولایت در شب های ماه مبارک رمضان میزبان شهروندان بود، اظهارداشت: شب عید فطر جشن بزرگی همراه با برنامه های مختلف هنری و فرهنگی در پردیس بوستان ولایت برپا خواهد شد.

او افزود: همزمان با این عید سعید تقدیر از فطر اولی ها در مساجد برگزار می شود و پخش فیلم در بوستان های ولایت و شقایق همراه با ایستگاه پذیرایی انجام خواهد شد.

همچنین مسابقات فرهنگی قصه گویی،عکاسی و کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان در فضای مجازی با عنوان نوید فطر در این ایام در نظر گرفته شده است.

هدایت بیان کرد: نماز عید فطر در مساجد محوری محلات برای آن دسته از سالمندانی که توانایی رفتن به مصلی تهران را ندارند، برگزار خواهد شد. ضمن اینکه بوستان های ولایت،شقایق و امام خمینی (ره) نیز میزبان نمازگزاران هستند.

به گفته این مسئول اجرای برنامه ای تحت عنوان طرح لبخند بسازیم به منظور کمک به ایتام و محرومین در روز عید با هماهنگی خیرین و پایگاه های بسیج و تجلیل از فعالان مساجد از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این عید بزرگ است.

برپایی جشن بزرگ رحمت در 4 بوستان منطقه 19

او با اشاره به فضا سازی و نور افشانی در معابر و میادین منطقه از تعویض ۴۵۰ عدد پایه پرچم مشکی به رنگی و آذین بندی ۳ هزار متر خبر داد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.