کد خبر : 18723
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
-

برنامه‌های فرهنگسرای کار در زمان قرنطینه

برنامه‌های فرهنگسرای کار در زمان قرنطینه
رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون فعالیت‌های این فرهنگ سرا را درروزهای قرنطینه تشریح کرد.

به گزارش سورپرس، سیداسماعیل جعفرپور رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون درباره فعالیت‌های این فرهنگ‌سرا درروزهای قرنطینه گفت: با توجه به الزامات و بخشنامه های حضور حداقلی کارکنان در راستای فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا،  فعالیت‌های مختلفی از سوی این فرهنگسرا ازجمله دوره‌های آموزشی آفلاین و آنلاین، معرفی کتاب، کارآفرینی و مهارت آموزی، اوقات فراغت، خلاقیت و مهارت های زندگی با شعار به سوی آسمان در فضای مجازی انجام گرفته است.

وی گفت: تولید۷ محصول دوره های مشاوره و مهارتهای زندگی خانواده پایدار به منظورکمک به کاهش استرس ناشی از اپیدمی کرونا ویروس در خانواده ها و نیز آموزش نحوه پیشگیری و مواجهه با این بیماری ؛ با مشارکت نخبگان محلی و مشاورین آموزشی فرهنگسرا، با عناوین مدیریت استرس، با کرونا چگونه برخورد کنیم، خود تدبیری، صلح درون و تفاوت های فردی در اختیارعلاقمندان قرار گرفته است.

جعفرپورادامه داد: ارایه و استمرار خدمات آموزشی به نونهالان پیش دبستانی فرهنگسرای کار و تعاون بر اساس سرفصل های آموزشی مصوب و ابلاغی مرکز آموزش با محتوای آموزشی مفاهیم دینی- نقاشی با نشاسته –نقاشی با چشم بسته- نقاشی روی آینه- نقاشی با نمک- آشنایی با اقوام ایرانی- آشنایی با عقاب ها- مرور اعداد از یک تا ده- ساخت کارت تبریک- ساخت آکواریوم- کاشت دانه- آشنایی با پرستو- ساخت بازی دوز- رنگ کردن تخم مرغ– دست ورزی- و آشنایی با بسته ده تایی از طریق فضای مجازی برای نوگلان تولید و دراختیارشان قرار گرفته تا از فضای آموزشی دور نشوند. همچنین برای نونهالان کلبه شادی(کلاسهای خلاقیت) نیز بر اساس سرفصل های آموزشی مصوب و ابلاغی مرکز آموزش محتوای آموزشی با عنوان ساخت خانه چادری– نقاشی روز طبیعت- شعر خوانی بهار برای نونهالان تولید و ارائه گردید.

وی اضافه کرد: در راستای ارایه و استمرار خدمات کتابخانه‌ای  به اعضای کتابخانه علامه طباطبایی(ره) ۴ برنامه تحت عناوین آن مرد با باران می آید، کتاب خاطرات سفیر، جشن حنابندان و کتاب من زنده ام از طریق فضای مجازی و به علاقمندان معرفی شد. همچنین ۹ برنامه قصه خوانی کودک با قالب قصه های صوتی( شنیداری) تولید و از طریق فضای مجازی و اینستاگرام معرفی و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

جعفرپور درباره فراگیران دوره های زبان انگلیسی گفت: بر اساس سرفصل های آموزشی مصوب و ابلاغی مرکز آموزش محتوای آموزشی به صورت آنلاین و آفلاین برای فراگیران تولید و ارائه گردید.

وی در پایان همچنین گفت: فراگیران دوره های مهارت آموزی و کارآفرینی  نیز ۵ فایل ویدئویی با محتوای آموزش هنر گل چوب توسط استاد مهدی حکیم الهی ، زهرا یادگاری یادگاری هنر سوخته نگاری روی چوب ، و هنر خوشنویسی استاد محمد جدی ؛ تولید و از طریق فضای مجازی و اینستاگرام در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

رییس فرهنگسرای کار و تعاون درباره میزان استقبال شهروندان از برنامه‌ها بیان کرد: تلاش کرده‌ایم برنامه‌ها را به شکلی طراحی کنیم که برای مخاطبان مفید و کاربردی باشد؛ لذا از میزان لایک ها و تعداد بینندگان محتواها هم اینطور بر می‌آید که استقبال خوب بوده است.

علاقه‌مندان برای بهره بردن از برنامه‌های فرهنگسرای کار و تعاون می‌توانند به  صفحه این مرکز در فضای مجازی به نشانی‌ اینستاگرام farhangsara_kar مراجعه کنند.

انتخای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.