کد خبر : 62258
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
-

بررسی راهکارهای حل مشکل گرانی‌های شب عید در «بحث روز»

بررسی راهکارهای حل مشکل گرانی‌های شب عید در «بحث روز»
برنامه بحث روز به بررسی راهکارهای حل مشکل گرانی‌های شب عید و اقدامات نهادهای دولتی در جهت کمک به معیشت مردم می پردازد.

به گزارش سورپرس؛ برنامه بحث روز رادیو ایران این هفته به سراغ بررسی راهکارهای حل مشکل گرانی های شب عید و اقدامات مدنظر نهادهای دولتی در جهت کمک به معیشت مردم رفته است. رهبر انقلاب اسلامی با ابراز ناخرسندی از گرانی‌ها و مشکلات معیشتی، خاطرنشان کردند: این وضع در آستانه عید غصه بزرگی ایجاد کرده است. البته اجناس مانند میوه‌ها فراوان است اما قیمت‌ها بسیار بالا است که سود این قیمت بالا هم به جیب باغداران زحمتکش نمی‌رود بلکه نصیب دلالها و واسطه‌های سودجو می‌شود و ضرر آن به مردم می‌‎رسد.

ایشان با تأکید بر اینکه مسئولان باید مشکل معیشتی و گرانی را حل کنند، گفتند: این مشکلات، همه راه‌حل دارد و بارها در جلسات متعدد این نکات را تذکر داده و راه‌حل‌های مورد نظر کارشناسان را به مسئولان گفته‌ایم.

در همین ارتباط حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در دویست و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تاکید کرد: دولت در اجرای تذکرات مقام معظم رهبری در مدیریت قیمت کالاهای اساسی، برنامه هایی را در نظر گرفته است که امیدواریم با همکاری اصناف و بخش خصوصی، به سرعت اجرایی شود و با سوء استفاده و گرانفروشی خاطیان برخورد شود.

این برنامه ساعت ۱۲:۴۰ فردا چهارشنبه بیستم اسفند با حضور آقایان علی عبدی زاده رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری مجمع نخبگان ایران و محمد رضا محمدیان دبیر کارگروه اقتصاد ۱۴۵۰ مجمع تشخیص مصلحت نظام در استودیو و مهمانان تلفنی به صورت زنده روی آنتن رادیو ایران می رود.

برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران به سردبیری فاطمه عبدالوند و اجرای دکتر محمد رضا قربانی چهارشنبه ها از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.