کد خبر : 115641
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۰۵
-

برترین های دوازدهمین دوره لیگ اسکیت سرعت بانوان معرفی شدند

برترین های دوازدهمین دوره لیگ اسکیت سرعت بانوان معرفی شدند
دوره چهارم و نهایی لیگ اسکیت جوانان و بزرگسالان بانوان پنجشنبه ۱۷ شهریور ماه با حضور ۱۱ تیم در آکادمی اسکیت ازادی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت،دوره چهارم و نهایی لیگ اسکیت جوانان و بزرگسالان بانوان پنجشنبه ۱۷ شهریور ماه با حضور ۱۱ تیم در آکادمی اسکیت ازادی برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

رده سنی جوانان اول:

قائم ارومیه الف اول
سروش اسکیت منظریه البرز دوم

آلفای خوزستان سوم

رده سنی جوانان دوم:

سروش اسکیت منظریه البرز اول
قائم ارومیه الف دوم
قایم ارومیه ب سوم

رده سنی بزرگسالان:

سروش اسکیت منظریه اول
آلفای خوزستان دوم
اس فلای تهران سوم

در بخش انفرادی در رده سنی جوانان اول و در ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ فریده کریمی اول،آلاله حشمتی دوم،رها احمدیان سوم شدند.

دررده سنی جوانان دوم مژده شعبانی ،شکیلا سمیعی و ملینا اسکندری به ترتیب اول تا سوم و دررده سنی بزرگسالان مهیا دستپاک ،ریحانه فرشاد و فاطمه اسدی اول تا سوم را از آن خود کردند.

در ماده ۵۰۰ متر ،یک دور و هزار متر در رده سنی جوانان اول سما شیخ بیگلو ،رها احمدیان،سوفیا سلطان اول تا سوم و در رده سنی جوانان دوم روژان سهامی ،نیلوفر پیغمبر زاده و ستایش رحبی اول تا سوم و در رده سنی بزرگسالان معیا دستپاک،نیلوفر مردانی ،شوکا اردهالی اول تا سوم شدند.

 

در ماده ی ده کیلومتر و در رده سنی جوانان اول سما شیخ بیگلو ،نازنین رضیئی،شهرزاد اکبری اول تا سوم شدند.

در رده سنی جوانان دوم روژان سهامی ،ستایش رجبی ،ساغر حاتمی اول تا سوم شدند.
در رده سنی بزرگسالان ،نیلوفر مردانی،عطیه بلوچی،شیرین قادری اول تا سوم شدند.

در ماده امدادی و در رده سنی جوانان اول تیم قائم ارومیه الف با ترکیب(سما شیخ بیگلو،ونوس خدابنده لو،پرستش روشندل،شهرزاد اکبری)تیم سروش اسکیت منظریه البرز با ترکیب(فریده کریمی،سوفیا سلطان،سارا عبدالهی،آیناز یدالهی)وتیم آلفای خوزستان با ترکیب (نازنین رضیئی،مبینا حاج میرزا محمدی،آلاله حشمتی،زهرا داود وند)اول تا سوم شدند.

در رده سنی جوانان دوم تیم سروش اسکیت منظریه البرز با ترکیب(ملینا اسکندری،یاسمن نعمت الهی،مژده شعبانی،نیلوفر پیغمبرزاده )تیم قائم ارومیه ب با ترکیب (مهتاب صباغی،آرزو موسوی ،دنیا بهبودی ،مهدیه آزاد)و تیم قائم ارومیه الف با ترکیب (ستایش رجبی،ساغر حاتمی ،سارا زنگنه،شکیلا سادات صنیئی)اول تا سوم شدند.

در رده سنی بزرگسالان اس فلای تهران با ترکیب (یکتا محسنی،فاطمه طلایی،فاطمه ابراهیمی ،شیرین قادری)آلفای خوزستان با ترکیب(نگین شیخی،ملیکا منوچهری راد،هستی باقری،نهال مقدم رحمانی)سروش اسکیت منظریه البرز با ترکیب (نیلوفر مردانی،مهیا دستپاک،فاطمه اسدی و حدیثه طباطبایی )اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.