کد خبر : 72221
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۰۲
-

بحرین بدون لژیونر مقابل ایران

بحرین بدون لژیونر مقابل ایران
 در ترکیب تیم ملی بحرین هیچ بازیکن لژیونری وجود ندارد و همه بازیکنان در لیگ داخلی این کشور توپ می‌زنند.

به گزارش سورپرس، تیم ملی فوتبال ایران باید دوشنبه شب از ساعت ۲۱ در ششمین بازی خود در چارچوب دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین به مصاف تیم ملی بحرین برود. تیمی که قرار است میزبان ما در این دیدار باشد.

بحرین با هدایت هلیو سوسا تا به اینجا شکستی نداشته و با ۱۲ امتیاز، سه امتیاز از ایران بیشتر دارد؛ البته از یک بازی بیشتر. ما برای صعود به دور نهایی باید از سد قرمزپوشان بگذریم.

در لیست ۲۳ نفره تیم ملی بحرین هیچ بازیکن لژیونری وجود ندارد وهمه بازیکنان در لیگ داخلی این کشور که اوایل اردیبهشت ماه به اتمام رسید حضور دارند. تیم الریفا قهرمان لیگ ده تیمی بحرین شد تا در این فصل دبل کرده باشد و برنده هر ۲ جام داخلی شده باشد. آنها پیبش از این جام پادشاهی را هم مال خود کرده بودند.

تیم الریفا در لیست بازیکنان دعوت شده هم با ۱۰ نماینده گوی سبقت را از بقیه ربوده است. تیم المحرق با چهار نماینده دررده بعدی قرار دارد و تیم ریفای شرقی سه بازیکن در تیم ملی دارد. تیم‌های هید و الشباب هم ۲ سهمیه در لیست نهایی را به خود اختصاص داده‌اند. تیم‌های نجمه و منامه هم یک بازیکن را در لیست نهایی دارند.

 

بحرین بدون لژیونر مقابل ایران

در سوی مقابل در لیست تیم ملی فوتبال ایران ۱۶ بازیکن لژیونر حضور دارند و در بین تیم‌های داخلی هم پرسپولیس با پنج نماینده بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.