کد خبر : 120121
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
-

با کارآفرینان و فرصت‌های جدید کسب وکار در فرهنگسرای کار و تعاون

با کارآفرینان و فرصت‌های جدید کسب وکار در فرهنگسرای کار و تعاون
فرهنگسرای کار و تعاون به منظور تقويت خوداتکايي، خودباوري، عزت ملي و ترویج فرهنگ کار وکارآفرینی، خوداشتغالی وکمک به رشد اقتصادی خانواده کارگاه آموزشی با کارآفرینان را روز چهارشنبه 2 آذرماه برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس   به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، این برنامه به منظور بهره‌گیری از فرصت‌های جدید کسب  وکار و راه اندازی شرکت‌های جدیدخلاق و نوآور، استفاده بیشتر از تولید داخلی و کاهش وابستگی از خارج و به مفهوم نوین(کارآفرینی) برگزار می شود که نیازمند ایجاد بستر و فضای مناسب فرهنگی؛ اجتماعی و اقتصادی است. تنها با ایجاد چنین فضایی است که مشاغل قدیمی و ناکارآمد به تدریج جای خود را به فرصت‌های شغلی جدید، پویا ، مولد و کارآفرین می‌دهند.

گفتنی است: برنامه « با کارآفرینان» با مشارکت کانون کارآفرینی در قالب کارگاه آموزشی برای کار آفرینان و علاقمندان به فراگیری حوزه کسب وکارهای خانگی جهت آشنایی آنان با کارآفرینان ، انتقال تجربه و نیز آموزش کسب و کار  ۱۶،۲ و ۳۰ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می شود.

علاقه‌مندان به منظور بهره‌مندی از این کارگاه آموزشی رایگان می توانند به  فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی پلاک ۷۶  مراجعه و یا با شماره تلفن:۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.