کد خبر : 135232
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
-

با دستور زاکانی، معاینه فنی خودرو هم زنانه مردانه شد!

با دستور زاکانی، معاینه فنی خودرو هم زنانه مردانه شد!
بنا بر اعلام مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران، در ماه جاری خط ویژه معاینه فنی مختص آقایان در تهران راه اندازی می‌شود.

به گزارش سورپرس؛ شادی مالکی مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران در مراسم افتتاح ۸ و احد سیار معاینه فنی خودرو‌های سبک شهر تهران گفت: پایش خودرو‌ها در بخش آلایندگی از مباحث فنی مهم معاینه فنی است.

وی ادامه داد: بر اساس تأکید شهردار تهران ارائه خدمات باکیفیت در شهر باید سرلوحه تمام کار‌ها قرار گیرد؛ ما هم در حوزه زیرساختی اقداماتی را آغاز کرده‌ایم. ​مالکی به اینترنتی شدن مراکز و تغییر در نحوه پذیرش شهروندان اشاره کرد و گفت: این موضوع تأثیر بسیار خوبی داشته است یکی از مشکلات در مراکز معاینه فنی ایجاد صف‌های طولانی بود که با این روش این مشکل حل و فصل شد.

به گفته وی، افزایش ساعت کار مراکز از دیگر راهکار‌های رفع مشکلات بود و در برخی مراکز ما ۲۴ ساعته خدمات ارائه می‌کنیم. مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران در بخش دیگری سخنانش به ایجاد تعمیرگاه اختصاصی بانوان اشاره کرد و گفت: علاوه بر ارائه خدمات مناسب به بانوان زمینه اشتغال بانوانی که در این حوزه متخصص بودن هم فراهم شد.

وی با تأکید بر این موضوع که در ماه گذشته خط مختص بانوان برای معاینه فنی راه‌اندازی شد، گفت: در مراد امسال هم خط ویژه آقایان راه‌اندازی می‌شود. مالکی در خصوص برنامه‌های معاینه فنی خودرو، گفت: در ۶ ماهه دوم سال جاری نصب جدید معاینه فنی پرتابل که از در منزل ارائه خدمات به شهروندان را امکانپذیر می‌کند انجام خواهد شد. این خط صرفا در تهران ارائه خدمات دارد. مالکی همچنین از افتتاح ۸ واحد سیار معاینه فنی خودرو در تهران خبر داد و گفت: امروز در مناطق یک، ۲، ۴ و ۱۱، ۸ خط به خطوط قبلی معاینه فنی اضافه می‌شود.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.