کد خبر : 32544
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
-

“با بابا” برنامه محرمی شبکه نسیم

“با بابا” برنامه محرمی شبکه نسیم
برنامه «با بابا» برنامه جدید شبکه نسیم است که برای ایام محرم آماده می‌شود؛ برنامه‌ای که دغدغه‌اش ارتقاء مهارت‌های ارتباطی فرزندان با پدران است.

به گزارش سورپرس، شبکه نسیم در ایام محرم و صفر برنامه‌هایی را تدارک دیده که فصل جدید «چهل‌تیکه»، نسیم‌آواهای ویژه و «با حسین حرف بزن» یک بخشی از این برنامه‌ها است. برنامه‌ای که این روزها برای شبکه نسیم آماده می‌شود و در حال تصویربرداری است «با بابا» نام دارد. برنامه‌ای که به مهارت‌های ارتباطی فرزندان با پدر که کمتر به آن توجه شده می‌پردازد.

«با بابا» سعی می‌کند ارتباط مشترک و صمیمانه بین پدرها و فرزندان را نشان دهد و البته مهارت‌های ارتباطی را در قالب آیتم‌های برنامه‌ای به تصویر می‌کشد. این برنامه حدوداً ۳۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. آدم‌هایی اعلام آمادگی کرده‌اند دوربین برنامه‌ساز داخل خانه‌هایشان برود و یک رئالیتی‌شو یا گونه برنامه‌سازی واقع‌گرایانه‌ای اتفاق بیفتد.

ایده این برنامه چند ماه اخیر شکل گرفته اما به خاطر کرونا تأخیر افتاد؛ یکی از اتفاقات جالب توجه ساخت این برنامه، مردمی بودن و حضور افراد غیرسلبریتی در این برنامه تلویزیونی است.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.